Gumeruksen yläkoulua ei saa lopettaa!

T.T

/ #23

06.10.2011 19:29

Tulimme aikanaan Siikajoelle noin 8vuotta sitten. olimme tyytyväisiä kun pääsimme pois siitä kaikesta tehokkuuden hausta, jota haettiin kaiken inhimmillisen ja meidän pienien ihmisten kustannuksella. Näimme kuinka maaseutu katosi ja tilalle tuli lähiö. Nyt Siikajoki on tehnyt samaa jo viimeiset viisi vuotta. Kaikki se mitä me arvostamme ja arvostimme Siikajoella alkaa olla mennyttä. Siikajoki ei kykene näkemään omia mahdollisuuksiaan maaseutuna eikä se kehitä niitä. Siikajoki haluaa olla samanlainen kuin kaikki muutkin tehdä samat virheet. Pystyykö Kylä elämään myös sen kans että se on samanlainen kuin kaikki muutkin paikat ja kantamaan vastuun. Meillä on satoja esimerkkejä ihmisten/kuntalaisten pahoinvoinnista sitäkö halutaan tännekkin? Päästä lehtien palstoille. Jospa Siikajokiset ottaisivat ja kehittäisivät kyläänsä maaseutuna. Maallehan me olemme halunneet ja täällä lapsemme ja lapsenlapsemme kasvattaa maaseudun keskellä. Antakaa se meille! Lähiöitä meillä on pilvin pimein jokainen meistä voi sinne muuttaa sieltä löytyy isot koulutki. Mutta harvassa on ne jotka voi ja saa asua maalla ja käydä hyvässä koulussa. Maaseutuja on enään vähän. Älkää tuhotko meidän omaa Siikajokea