Suomeen saatava rankemmat tuomiot eläinrääkkäyksestä!!!

Vieras

/ #35

03.03.2016 18:09

Rakastan eläimiä. Minulla on ollut kani,kissa ja nyt kolmas koira. Eka koira kuoli lähes 15v,tuli syöpä. Oli mun tärkeä tassuterapeutti joka luki tunteeni kun poikani kuoli sairaskohtaukseen yllättäen armeijassa nukuessa.Sakke eli mukana mun iloissa ja ennenkaikkea lohdutti kun minua suretti. Sakke on haudattu mökille ja aina kun käyn sytytän kynttilän ja kesällä laitan kukkia. Muistokiveen on kaiverrettu:Rakas Sakke-koiramme s.6.8.1996. Pääsit koiraenkeliksi 15.7.2010.

Toinen Eppu-koiramme Japanese cin tuli meille yli vuoden vanhana ja sai olla vain vajaa 3 vuotta. Epulle tuli sairaus sydämeen tms. Meni päivässä. Olin hänen rinnallaan kun eläinlääkäri tutki ja ennen kun mitään ei enää voitu tehdä niin tein sen raskaan päätöksen että Eppu pääsee koirien Taivaaseen. Ennen sitä sanoin sen korvaan :Eppu rakastan ja muistan sinut aina. Kiitos yhteisistä vuosista ,ne olivat ihania mutta jäivät niin lyhyeksi. Sain sulkea sen silmät ja halata viimeisen kerran. Eppu on haudattu saken viereen ja sen muistokivessä lukee: Rakas pikku-Eppu-koiramme s. 10..2011,tulit meille 14.2.2013,muutit koirien taivaaseen 28.10.2015. Molempia koiriamme olemme surreet ja kaivanneet. Epun kuolema tuntui niin väärältä sillä jäin juuri eläkkeelle ja olis ollut aikaa antaa mutta elämä on joskus julma. Nyt meillä on reipas,touhun-poikakoira 4 kk Jesse. Jesse on tiipetinspanielin pentu. Sakella ja epulla on aina paikka sydämessäni mutta uutta elämänsisältöä tuo Jesse. Minulla eläkeläisellä on aikaa leikkiä sen kanssa ja lenkkeillä hyvissä lenkkeilymaastoissa. Rakastan eläimiä ja olen todella vihainen ja surullinen jos kuulen vihjeitäkään eläinten kaltoinkohtelusta.Heillä on oikeus elää aivan kuten ihmisilläkin arvokasta elämää.Eläimet kuuluvat jumalan luomaan luomakuntaa ja niillä jokaisella lajilla on oikeus arvokkaaseen kuolemaan kun se aika itsekullekkin tulee.