MV-lehden puolesta

Vieras

/ #374

04.03.2016 12:00

Realismi pakolaisuudesta on tuleva kulttuurien kohtaamisen eripuraisuus, suomalaisen kulttuurin uhkana sen häviäminen voimakkaan sharia-lain alle. Käännytystyö ja ylivelkaisuus näiden elämisen kustantamisesta saamatta vastaavaa hyötyä. Ja rasismi kantasuomalaisten perusoikeuksia vähentäen mamujen hyväksi. Lukutaidottomat ja kirjoitus- ja puhetaidottomat kouluttamattomat mamut saavat työtä erioikeudella ja paremmat edut kuin suomalaiset eli koko Suomen kantaväestö. Ja riskimuuttajat paperittomat sisältävät jo Isis-ainesta. He ovat riski Suomelle ja pitää siksi "Säilöä" EIKÄ kulkea vapaana raiskaten lapsiamme ja naisiamme. Tämä pelko rajoittaa kansalaisoikeuksiamme kulkea ulkona kaikkialla. Tämä massa muutto ei tule pysähtymään näihin 35000 ihmiseen vaan jatkuu vuodesta toiseen vuosia vuosia jolloin Suomen kantokyky on jo niin miinuksella että olemme jo köyhä maa,mitä emme ole olleet koskaan aiemmin. Päättäjien pitää tajuta, että tämä ei ole kertaluontoinen vastaanotto vaan jatkuva joka vuotinen ja siksi määrää täytyy lopettaa hetkeksi tai vähentää kymmeniä kertoja ja lopettaa sota alkumaassa, vaikka ydinpommilla. Eurooppa kaatuu ja terrorismi lisääntyy radikaalisti. Perheiden yhdistäminen tarkoittaa mamujen 5x kertaista määrää loppupeleissä puhutuista luvuista.