Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta

Adressin tekijä

/ #17 Mäkipään nimissä kirjoitettu viesti todennäköisesti feikki

22.03.2016 21:33

On syytä epäillä että tiedotteessani mainittu viesti on huijaus. Kysyn sivun ylläpidolta, onko IP-osoitteen perusteella mahdollista tarkistaa, mistä viesti on lähetetty. Korjaan tiedotteen huomisaamuna jos mitään uutta ei ilmene.

Toimittaja Demokraatti-lehdestä oli saanut vastauksen Perussuomalaisilta (ei kuitenkaan suoraan Mäkipäältä itseltään?) ja sieltä kiistettiin, että Mäkipää olisi tällaista lausuntoa kirjoittanut. Mäkipää ei minulle ole kuitenkaan jostain syystä vastannut juuta eikä jaata.

Tässä ote Mäkipäälle lähettämästäni viestistä: "Purkaakseni omia tuntojani tästä asiasta, kirjoitin siitä adressit.com -sivustolle. Samalla adressi toimi kanavana muillekin ilmaista oma samansuuntainen mielipiteensä asiasta. Adressiin on tullut nimiä nyt yli 2300, vaikka en ole mitenkään tuota mainostanut.

Sivustolla julkaistiin lausunto teidän nimellänne: "Lapsia pitää suojella ja varjella kaikelta pahalta. Kiemunki toimi väärin ja harkitsemattomasti. Hänellä ei ole mitään edellytyksiä jatkaa luottamustoimissaan" Varmistaisin, että onhan tämä viesti teidän kirjoittamanne?"