Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta

Terhi Kiemunki ulos eduskunnasta / Tiedotteet / Lea Mäkipään lausunto / Kommentit


Vieras

#1

21.03.2016 16:38

Kiitos tiedosta.
Laura Jurkka

Vieras

#2 Re:

21.03.2016 16:41

#1: -  

 Hyvä Jani!

Kari

#3 Re: Re:

21.03.2016 16:48

#2: - Re:  

 Hienoa! Laitapa meille viestiä kun olet saanut vahvistettua asian.


Vieras

#4

21.03.2016 16:56

Ehdottomasti pois kaikista luottamustehtävistään. Hänen pitäisi päivityksensä vuoksi päätyä jo johonkin oikeusasteeseen ottaen huomioon hänen tehtävänsä.

Vieras

#5

21.03.2016 17:00

Toivon, että lausunto on oikea. Ainoa tapa toimia on tämä.
Antero

#6

21.03.2016 18:22

Peukut pystyyn erottamisen puolesta. Kiitokset adressin aloittaneelle :)


Vieras

#7

21.03.2016 18:43

Joukkovoiman kokoamiseen tarvitaan yksi aloitteellinen! Kiitos, Jani.

 

Vaikuttaa hyvältä!

Anne Rosenius


Vieras

#8

22.03.2016 08:50

Tämä samainen nainen järjesti kuljetuksia Rajat kiinni- kokouksiin, tämä sama nainen jakoi aikoinaan sähköpostiinsa tulleen Anders Bering Breivikin manifestin juuri ennen joukkomurhaa ja välitti sen kaikille sähköpostilistalaisilleen. Hänen toimintansa palmusunnuntaina on selkeää jatkumoa tälle aiemmalle. Tämä ei ole pikkujuttu, josta pitää vaieta.
captain Jack

#9

22.03.2016 09:59

Hienoa, jos pitää paikkansa. Kylmäsydämisiä sosiopaatteja ei eduskunnassa (saatikka kunnallispolitiikassa) tarvita, edes avustajina. Kiemunki ei ole ainoa, mutta jostainhan se on hyvä aloitttaa.


Vieras

#10

22.03.2016 10:29

Kuulkaas nyt Suomessa on sananvapaus ja siksi toivon sinulle Jani Lassila oikein epämukavaa tulevaisuutta luurankoja löytyy sinun kaapista myös laitetaanko sinunkin asiat nettiin
vastaaja

#11 Re:

22.03.2016 10:30

#9: captain Jack -  

 sinähän se olet sosiopaatti kun et hyväksy kuin oman mielipiteesi


Vieras

#12

22.03.2016 11:24

Kiitos Jani! Laita viestiä kun varmistuu.

ei rasismille

#13 Kuuleppas itse...

22.03.2016 13:12

#10: - 

Sananvapaus tarkoittaa oikeutta ilmaista ja vastaanottaa tietoja ja mielipiteitä kenenkään sitä ennakolta estämättä. Laissa on kuitenkin tiettyjä RAJOITUKSIA sananvapaudelle silloin, kun SEN KÄYTTÖ LOUKKAA jotain toista oikeusjärjestyksen suojelemaa etua! Järjenkäyttö on sallittua eikä aina vain voi vedota sananvapauteen.


Vieras

#14

22.03.2016 16:08

MOUKKA !!!!
Jani Lassila
Adressin tekijä

#15

22.03.2016 17:10

Ei ole tullut Mäkipäältä minkäänlaista henkilökohtaista vahvistusta, että viesti on tullut häneltä. Tämän sivun kautta teoriassa kuka tahansa voisi lähettää viestin Mäkipään nimellä, joten ei kannata innostua ihan vielä. Joka tapauksessa olen täysin vakuuttunut siitä, että oikeudenmukaisuus voittaa tässäkin asiassa!

Kristiina Sievers

#16 Re:

22.03.2016 20:52

#7: -  

 Olen syvästi kiitollinen, että on olemassa Jani Lassila. Kiemungin puheet särkivät sydämen, mutta tämä mahtava adressi antaa uskoahyvään ja inhimillisyyteen.

 

Jani Lassila
Adressin tekijä

#17 Mäkipään nimissä kirjoitettu viesti todennäköisesti feikki

22.03.2016 21:33

On syytä epäillä että tiedotteessani mainittu viesti on huijaus. Kysyn sivun ylläpidolta, onko IP-osoitteen perusteella mahdollista tarkistaa, mistä viesti on lähetetty. Korjaan tiedotteen huomisaamuna jos mitään uutta ei ilmene.

Toimittaja Demokraatti-lehdestä oli saanut vastauksen Perussuomalaisilta (ei kuitenkaan suoraan Mäkipäältä itseltään?) ja sieltä kiistettiin, että Mäkipää olisi tällaista lausuntoa kirjoittanut. Mäkipää ei minulle ole kuitenkaan jostain syystä vastannut juuta eikä jaata.

Tässä ote Mäkipäälle lähettämästäni viestistä: "Purkaakseni omia tuntojani tästä asiasta, kirjoitin siitä adressit.com -sivustolle. Samalla adressi toimi kanavana muillekin ilmaista oma samansuuntainen mielipiteensä asiasta. Adressiin on tullut nimiä nyt yli 2300, vaikka en ole mitenkään tuota mainostanut.

Sivustolla julkaistiin lausunto teidän nimellänne: "Lapsia pitää suojella ja varjella kaikelta pahalta. Kiemunki toimi väärin ja harkitsemattomasti. Hänellä ei ole mitään edellytyksiä jatkaa luottamustoimissaan" Varmistaisin, että onhan tämä viesti teidän kirjoittamanne?"


Vieras

#18 Mäkipään lausunnosta

22.03.2016 22:01

Kirjoitin jutun Demokraattiin tiistaina ja lainasin siinä Jani Lassilan, adressin alullepanijan Tiedote-sivulle laittamaa Lea Mäkipään lausuntoa. Minulla ei ollut syitä epäillä sen aitoutta - sillä yksikään adressin alullepanija tuskin lähtisi leikkimään vakavalla asialla eli kirjoittamaan tietoisesti vääriä lausuntoja samalla kun pyytää kansalaisilta nimiä adressiin?

Mikäli lausunto osoittautuu huijaukseksi, väärä tieto oikaistaan lehdessä asianmukaisesti.

Jari Niemelä
toimittaja
Tampere

Jani Lassila
Adressin tekijä

#19

22.03.2016 22:22

Viesti vaikutti aidon oloiselta, mutta olisihan se pitänyt epäilyttää vahvemmin, että julkinen palaute tulee sivuston kautta, jossa on helppo lähettää viesti toisen henkilön nimissä, koska palautteen antajilta ei edellytetä rekisteröitymistä.

Tiedotteeni oli kohdistettu ennen kaikkea adressin allekirjoittajille, jotka halusin pitää ajan tasalla asiasta. Oikaisin tiedotteen nyt välittömästi ja pahoittelen, että ilmoitin viestistä jonka aitoudesta ei ollut varmuutta.


Vieras

#20

23.03.2016 05:42

Tällaisissa valtakunnan moraalia käsittelevissä asioissa kansalla on oikeus vaatia tekoja moraalin suojelemiseksi kaikilta sikamaisuuksilta. Tarpeen vaatiessa jo esimerkkitapauksen saamiseksi kansan oikeudentajusta, mielenilmaisu olisi paikallaan Eduskuntatalon edustalla. Nämä tällaiset mätäpaiseet eivät muuten pysy hiljaa. Tämä on meidän oikeudentajuisten ihmisten yhteinen asia.

Vieras

#21

23.03.2016 06:35

Kiitos Jani tiedosta ...
Antero

#22 Mäkipään lausunnoista

23.03.2016 09:26

Aika ristiriitaisia lausuntoja Mäkipään osalta on myös mediassa esiintynyt:

" Laitan hänet allekirjoittamaan paperin, että tällaista ei tapahdu jatkossa. En halua lietsoa, mutta ei ainakaan minun kustannuksellani voi tällaista lausua."

"Mäkipää sanoo, Kiemunki voi ainakin toistaiseksi jatkaa hänen avustajanaan, mutta tiukoin ehdoin."

"Minä olen anteeksiantavainen ihminen. Katsotaan nyt. Piirihallituksen kokous on kahden viikon päästä."

Ikäväähän tässä on se, että kun Persujen piirihallituksessa Kiemunki "harjataan", niin sen jälkeen hän voi taas jatkaa rasistista toimintaansa puolueessa. Toivotaan että olen väärässä.

 


Vieras

#23 Re: Mäkipään lausunnosta

23.03.2016 11:04

#18: - Mäkipään lausunnosta 

 Voisiko toimittaja ottaa yhteyttä Lea Mäkipäähän ja kysyä asiaa ja samalla kysyä Mäkipäältä onko hän tietoinen tästä adressista ja sen saamasta huomiosta? Tässähän on jo hyvin merkittäväst' määrästä. Kohta jo 7000. Mitä Mäkipää aikoo tehdä?


Vieras

#24

23.03.2016 13:31

Kiitos.
Toivon menestystä adressille.

Vieras

#25

30.03.2016 06:35

hyvä ollaan sentään sivistysvaltiossa.