Sähkötupakka vapaaksi

/ #96 Re:e nesteet+ muu 2016

03.04.2016 16:32

#40: -

Kuka hullu haluaa ostaa perus ruokakaupoista e nesteitä kun kerran ne maksavat huomattavasti enemmän kuin se, että tilaa ne virallisista nettikaupoista huomattavasti edullisimmilla hinnoilla esim. eräs kauppa, perus tavarakauppa ei siis nettikauppa pyytää e nesteitään yli 10€/10ml Kpl....HALOOO ei kiitos.

Keväällä säädellään laki joka rajoittaisi huomattavasti e nesteiden ostoa kuten karkki- ja hedelmänesteet poistuisi valikoimista ihan vain sen takia, että ne kuulemma koukuttaa nuorisoa höyryttelyyn ja sitten tupakointiin vaikkakin on olemassa ulkomailla tutkimuksia, ettei näin ole.

Keväällä säädellään laki, että etämyynti kiellettäisiin, joka tarkoittaisi sitä, että mikäli e nesteitä tupakan makuisia saisi vain ja ainoastaan ruokakaupoista nousisi hinnat niin ylös, että höyryttely olisi lähes mahdotonta.

Keväällä säädellään laki mikä rajoittaisi radikaalilla tavalla nikotiininesteen käyttöä joka tarkoittaisi sitä, että olisi ainoastaan pullokoko 10ml ja nikotiinin pitoisuus 20mg joten se on varmaa, että hinnat tulevat nousemaan ja näin ollen olisi höyryttely edelleen lähes mahdotonta.

Keväällä saadellään laki, että olisi 1.9ml tankkeja tai clearoja ei siis olisi enään nestetilavuudeltaan isompia joka mahdollistaisi sen, ettei tarvitsisi aina jatkuvasti täytellä.

Haluaako Helsingin päättäjät tahallaan viedä ihmisiltä valinnan vapauden ja näin ollen loukata ihmisoikeuslakia jota se nimenomaan on kun kansalaisella ei olisi enään oikeutta päättää miten lopettaa tupakoinnin vaan olisi ainoastaan tupakan makuisia e nesteitä ja kun kansalainen ei halua tupakan makua sähkötupakkaan on tällöin tupakan lopettaminen lähes mahdotonta ja näin ollen saadaan jos ei nyt niin tulevaisuudessa sairaita ihmisiä lisää kun tupakan lopettaminen olisi lähes mahdotonta.

Ministerit haluavat, että Suomessa on hyvinvointi korkealla, muttä näin se ei todellakaan tule tapahtumaan, että rajoitetaan e nesteiden käyttöä radikaalilla tavalla, näin ei Suomesta saada savutonta ikinä kun herrat saavat päättää mitä e nestettä itse kukin saa käyttää höyryttelylaitteessaan joka olisi pelkästään tupakan maku eli siis tuhkakupin kitkerä maku joka kuulostaa Suomeksi kiusaamiselta kun vietäisiin pois markkinoilta karkki- ja hedelmämaku.

Taitaa kakki- ja hedelmänesteiden poistosta todellinen fakta olla se, että ne ovat todellinen uhka Suomen makeisteollisuudelle kun kerran nuo nesteet saavat sen reaktion aikaan höyrytellessä, ettei tee karkkia mieli tai hedelmää ja näin ollen herrat haluavat uhan pois kokonaan....HALOOOO!

Fakta on se, että kun lopettaa tupakan polton ja saa makuasitin 100%:sti takaisin ei makeiset enään maistu sillä niissä käytetään aivan liikaa sokeria puhumattakaan virvoitusjuomissa joissa lähes kaikissa on todella isot määrät sokeria vaikka voisi ihan hyvin ottaa se epäterveellinen sokeri kaikesta pois ja korvat terveellisemmällä makeudella kuten hedelmän oma luontainen sokeri eli makeus.

Nyt on sitten kirjoitettu vähän kaikkialle, että ainakin näkyy joten keväällä saa nähdä ovatko herrat viisastuneet vai onko tämä Suomi menossa vieläkin pahempaan suuntaan mitä se jo nyt on.

PÄRKK#LE MINÄKIN OLLA NYT PUHUNUT! PISTE