Sähkötupakka vapaaksi

Me allekirjoittaneet olemme sitä mieltä, että sähkötupakka on tähän mennessä ensimmäinen oikeasti helppo tapa lopettaa tupakanpoltto. Tupakoimattomien on aina helppoa sanoa, että tupakoinnin lopettaminen on tahdon asia. Näin ei kuitenkaan ole, sillä tupakoinissa on yleensä aina mukana se sosiaalinen puoli.

Sähkötupakka antaa saman nikotiiniannoksen kuin esimerkiksi purkka tai laastari, mutta antaa samalla saman tunteen kuin oikea tupakka. Mukana ei kuitenkaan ole muita tupakan haitta-aineita kuten häkää ja ideana on vähentää nikotiinin määrää pikkuhiljaa.

Tahdomme, että Suomen päättäjät ymmärtävät tarpeen tälle tuotteelle ja vapauttavat sen reseptipakosta. Tahtotila on kuitenkin se, että mahdollisimman moni ihminen lopettaa tupakan polton ja tämä tuote on erittäin hyvä siihen tarkoitukseen.

Kiitos kannatuksesta!

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla hyväksyn, että adressin tekijä Petri Ryökäs voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

TAI

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…

Tulisiko ruotsin opiskelun olla vapaaehtoista?