Lasihalli Hakaniemen torille

Vieras

/ #41

09.04.2016 17:16

Käyn vähintään kerran viikossa Hakaniemen hallissa. Sieltä olen saanut poikkeuksellisen hyvää kalaa, luomukasviksia, erinomaisia juustoja, sisäelimiä lampaasta, jne. En ymmärrä mistä ostaisin ruokani seuraavaksi jos osa kauppiaista ei kestäisi tilannetta vaan menisi konkurssiin. Nyt jo luomukauppiaasta tiedän, että lopettaa 1 kk sisällä!! Olen käyttänyt hallia jo varmasti yli 10 v. Jos joku kuvittelee, että ruokani on ollut kallista, on väärässä! Saan erittäin hyvää luomuruokaa ja villikalaa sekä pastöroimattomia erikoisjuustoja ja varmasti vastaavia tuotteita en saisi samaan hintaan muualta. Eilen ostin mm. erilaisia villikaloja 5-6 € kg! Vompia, ahvenen mätiä, norssia ja näistä tuli erinomainen kalafärssi, mätineen päivineen menivät sekä norssi että vompi. Tein loistavan salaatin luomu verigreipistä, vakosipuliyrttioliiveista, fetasta, tuoreesta mintusta ja oreganosta, luomu 2-luokan tomaatista jossa ei ollut mitään vikaa, samoin kurkusta, avokadosta ja fenkolista. Ostin myös kotimaista raitajuurta. Hyvinvointini perustuu tähän erinomaiseen ruokaan!