Lasihalli Hakaniemen torille

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Lasihalli Hakaniemen torille.


Vieras

#26

25.03.2016 16:43

Lasihalli Hakaniemen hallin kauppiaille pitää torin ihmisten kohtaamispaikkana.

Vieras

#27

25.03.2016 16:44

Hakaniemen halli ansaitsee kunnolliset väistötilat. Entisen Sokos tavaratalon tilat eivät sovi elävälle ja Helsingin parhaalle hallille. Lasihalli jäisi elävöittämään toria käytön jälkeenkin. Saataisiin torimyyjille kunnon olot, nykyisin tori on tyhjä toriajan jälkeen, mikä on typerää.

Vieras

#28

26.03.2016 12:16

Hakaniemen hallin kauppiailla tulee olla myös remontin aikana tilat, jossa kaupankäynti on toimivaa ja kannatavaa. Ladihalille löytyy paljon käyttöä, kun hallikauppiaat remontin jälkeen siirtyvät takaisin halliin. S-marketin yläkerta ei ole kaupallisesti eikä asiakaspalvelun näkökulmasta toimiva ratkaisu.

Vieras

#29

26.03.2016 12:42

Toivon ettei Pohjoismaiden suurinta hallia uhrata parkkihallihankkeen takia.

Vieras

#30

26.03.2016 14:35

Helsingin kaupungin ehdotus väistötilasta entisen Elannon 2.kerrokseen on älytön. Pienikin talouselämän tuntemus osoittaa sen mahdottomuuden: alakerta halpuuttaa, jolloin yläkerran laatutavaraa ei kukaan osta. Realiteetit on syytä ottaa huomioon.

Vieras

#31

27.03.2016 08:19

Jotta hallikauppa ja myöhemmin torikauppa ja koko Hakaniemi säilyy vireänä ympäri vuoden

Vieras

#32

28.03.2016 11:36

Vaikka olen asunut muualla jo 15 vuotta, käyn säännöllisesti Hakaniemen hallissa nimenomaa elintarvikeostoksilla. Ostan mm. kaikki lihat sieltä. Lisäksi tulee hankittua kalaherkkuja, juustoja, kahvia ja mm. italialaisia tuotteita, joita ei muualta saa. Järjetöntä, jos 1,5 vuoteen ei kauppiailla ole asianmukaisia tiloja toimia. Ihmetyttää myös suuret erot Helsingin eri virastojen laskelmissa.

Vieras

#33

03.04.2016 07:18

Ainoa oikea ratkaisu hallikaupan jatkumolle!

Vieras

#34

06.04.2016 08:06

Käytän säännöllisesti Hakaniemen hallin palveluita ja haluan käyttää jatkossakin. Kauppiaiden ehdotus on hyvä asiakkaiden näkökulmasta.

Vieras

#35

06.04.2016 16:27

Hakaniemen hallin myyjiä ei saa ajaa "piiloon", käynti Hakaniemenhallissa on henkisestikin tervehdyttävää ja toivottavasti näin tulee jatkossakin olemaan, eikä käy niinkuin Kauppahallin remontin kera, fiilis lopahti väärien muutosten myötä.

Vieras

#36

07.04.2016 16:32

Miksi allekirjoitit tämän adressin?
- Koska haluan olla hallikauppiaiden kannan puolella ja haluan sellaisen Hakaniemen torille ja tämä on oiva tilaisuus torin ilmeen parantamiseksi. Itse en jaksaisi kävellä Linjoilta vanhan Elannon taloon asti enkä ainakaan raahata halliruokia makiä ylös kotiin III linjalle, kun pysäkitkään ei oikein natsaa. Harvoin kävin siinä Sokoksessakaan, ennemmin menin helpommin keskustaan. Enkä usko, että olen ainoa samanmielinen, kun täällä Hagiksen yläpuolella asuu edelleen vanhempiakin ihmisiä. Torilla käymme edelleen, mutta vanha Elanto on liian kaukana ja sitä paitsi se on todennäköisesti liian kaukana myös pysäkeistä, joilta ihmiset kulkevat eri suuntiin.

Vieras

#37

08.04.2016 10:39

Olen asiakas ja haluaisin hallitoiminnan jatkuvan keskeytyksettä, ettei käy kuin Kauppahallille, joka on nykyisin lähinnä kahvila.

Vieras

#38

08.04.2016 14:07

Hakaniemen hallikauppiaat ansaitsevat kunnolliset myyntitilat ,sitä ei voi arvioida pelkästään taloudellisilla perusteilla.

Vieras

#39

08.04.2016 14:11

Hakaniemessä pitää olla kauppahalli. Olen ylpeä siitä.

Vieras

#40

09.04.2016 08:39

Koska haluan lasihallit Hakaniemen torille.

Mut miksi tää on tehty "demarit"-leiman alla - käsittämätöntä.

Vieras

#41

09.04.2016 17:16

Käyn vähintään kerran viikossa Hakaniemen hallissa. Sieltä olen saanut poikkeuksellisen hyvää kalaa, luomukasviksia, erinomaisia juustoja, sisäelimiä lampaasta, jne. En ymmärrä mistä ostaisin ruokani seuraavaksi jos osa kauppiaista ei kestäisi tilannetta vaan menisi konkurssiin. Nyt jo luomukauppiaasta tiedän, että lopettaa 1 kk sisällä!! Olen käyttänyt hallia jo varmasti yli 10 v. Jos joku kuvittelee, että ruokani on ollut kallista, on väärässä! Saan erittäin hyvää luomuruokaa ja villikalaa sekä pastöroimattomia erikoisjuustoja ja varmasti vastaavia tuotteita en saisi samaan hintaan muualta. Eilen ostin mm. erilaisia villikaloja 5-6 € kg! Vompia, ahvenen mätiä, norssia ja näistä tuli erinomainen kalafärssi, mätineen päivineen menivät sekä norssi että vompi. Tein loistavan salaatin luomu verigreipistä, vakosipuliyrttioliiveista, fetasta, tuoreesta mintusta ja oreganosta, luomu 2-luokan tomaatista jossa ei ollut mitään vikaa, samoin kurkusta, avokadosta ja fenkolista. Ostin myös kotimaista raitajuurta. Hyvinvointini perustuu tähän erinomaiseen ruokaan!

Vieras

#42

10.04.2016 07:30

Mielestäni olisi loogista asiakkaille asioida lasihallissa eikä S-marketin yläkerrassa ja myöskin helpompaa , lisäksi lasihalli elävöittäisi toria remontin ajan .

Vieras

#43

13.04.2016 10:57

Olen sekä torin että hallin vakiasiakas ja haluan että molemmilla on hyvät myyntipaikat. Ei siis piilossa ent. Elannon tavaratalon kerroksissa. Torille lisää näkyvyyttä ja elävöittämistä!

Vieras

#44

13.04.2016 18:50

olen syntyperäinen hakaniemeläinen ja haluan että halli toimii edelleen ja palvelee meitä kanta-asiakkaita.

Vieras

#45

14.04.2016 10:55

On tärkeä varmistaa kauppialle mahdollsimman hyvin sopiva vaihtoehto remontin ajaksi. Tämä olisi myös hyvä ratkaisu asiakkaille.

Vieras

#46

19.04.2016 17:28

Tärkeä asia!

Vieras

#47

21.04.2016 06:53

kauppiaille tulee muutenkin vaikeaa, kun remontti sotkee päivärytmin. jos palvelut siirretään hok-elanto kiinteistöön, kuka sinne löytää, jos ei valmiiksi tiedä (esim. turistit ja vieraspaikkakuntalaiset)