Äkkihoppu

EH_AMK

/ #40 Ettikää itellenne faktoja ihmiset......

19.10.2011 09:59

Tällä adressilla äänestätte nyt palvelun parannusta vastaan!!! Suunnitelmien mukaan Kolariin tulee yksi hoitoyksikkö joka päivystää 24/7 välittömässä lähtövalmiudessa, sekä toinen hoitoyksikkö 15 min valmiudessa. Lisäksi sesonkiajalla päivystäisi kolmas auto Ylläksellä. Kittilä on hyvä esimerkki siitä, mitä tapahtuu kun kunnan päättäjät ovat täysin sinisilmäisiä ja asiasta mitään tietämättömiä. Ei HES ole syyllinen Kittilän ongelmiin. Syyllinen on Kittilän kunta joka ihanneajatusmaailmassaan uskoi, että uusikin yritys jatkaisi Arceran mallia, eli pitäisi sopimuksetonta autoa valmiudessa. Ehei ihmiset, ei se näin toimi.
Tietenkin jokainen yksityinen huutaa suureen ääneen tämän olevan hirveä vääryys, kun heiltä viedään mahdollisuus tienata työntekijöitään ja asiakkaitaan kusettamalla (en nyt syyllistä Äkkihoppua, se ei ole tämän kusettajien listan kärkipäässä, mutta ei tämäkään yritys aivan puhdas pulmunen ole). Tämä on alan nykypäivää ja tämän ongelman korjaamiseksi ensihoito siirtyy sairaanhoitopiirin vastuulle.

Toivon todellakin, että tämä adressi poistettaisiin. Erästä suurta vanhan ajan ajattelijaa siteeraten, "Kansa ei nytkään tiedä mikä sille on parasta."