homoille adoptio-oikeus

Janita Hartonen

/ #92 Re: Ei näin...

20.06.2010 01:23

#68: Otto Lotsari - Ei näin...

Sulla on vähän väärä käsitys homoista. Homot ja lesbot eivät voi itse vaikuttaa omaan suuntautumiseensa, vaan se, onko ihminen homo vai lesbo , määräytyy jo sikiövaiheessa, KOSKA, ihmissikiö on aluksi feminiininen ja miessikiö saa 6-8 viikkoa hedelmöityksen jälkeen kaksi annosta testosteronia, ensimmäinen annos aiheuttaa sukupuolielinten kasvamisen toinen muuttaa aivot maskuliinisiksil. JOS sikiö ei saa tarpeeksi testosteronia voi syntyä poika jolla on pääosin feminiiniset aivot, joka osoittautuu todennäköisesti homoseksuaaliksi. TAI voi syntyä poika jolla on TÄYSIN feminiiniset aivot ja miehen sukupuolielimet, jolloin kyseinen henkilö on transseksuaali. Lesboilla taas on maskuliiniset aivot naisen kehossa, eli tälläinen nainen rakastuu yleensä toiseen naiseen.

Nää samat tiedot voi lukea psykologian kirjasta "Hormonien sota" kirjoittanut : Allan & Barbara Pease

ELI se, onko lapsella kaksi isää vai isä ja äiti, ei vaikuta siihen, mikä lapsi on suuntautumiseltaan.