sosiaaliviranomaiset aiheettomista huostaanotoista vastuuseen

Tulkintaa kuunnellut
Vieras

/ #17 huostaanotto

26.06.2010 23:01

Käyn asiaa läpi, poistuin kuulemisesta koska eteeni lyötiin kasa tekstiä ja puolet luetusta oli sosiaalitoimisto tulkinnut oman edun mukaan. esim syön nuudeleitä,koska en tykkää perunasta.Papereissa luki syö halpis ruokaa. Hakemus kirjelmä oli täysin tuota tyyliä.

Olen vaatinut 3kk ajan asioiden hoitoa ja se on tulkittu etten ole ollut tyytyväinen annettuihin palveluihin. Esimerkkinä jos sanoin etten ole tyytyväinen keskusteluiden jälkeisiin tunnelmiin koska itsestäni tuntuu, että minut tulkitaan väärin, olin pelokas.

Lapseni tunsi samat asiat ettei voinnut sanoa mitään koska sai outoja kysymyksiä eteensä (tytär13v)

Olen menettänyt luottamuksen sossuun ja tytär valittaa ettei häntä kuunnella. Kuinka voi pitää puoliaan jos sossu tulkitsee kaiken väärin mitä sanoo heille??Jos huostaanotto on peruste sairaudelle niin kaikki olemme huostaanotettuja. Puolustajia on löytynyt koulunpiiristä, muttei heitä kuunnella. Asiattomat syytökset aiheuttaa asianomaisten toimintaa, laki on laki, yritä siinä toimia jos kaikki negatiivinen lauseesta huomioidaan. KENEN ETU???