Vaaditaan potkut kodista häädetyn armeijapojan toimijoille

fooooook
Vieras

/ #45 Kusetusta koko homma

01.07.2010 20:36

Taas nähtiin miten iltalehdet kirjoittaa mitä sattuu ja kansa uskoo. Niin, kai siis jo tiedätte, että koko juttu oli tuulesta temmattu. Tämä Tom oli jättänyt vuokria maksamatta pitemmältä ajalta.

Kuinka monta vakavampaa asiaa nämä roskalehdet ovat takoneet ihmisten kalloihin miettimättä yhtään sitä, miten valheet vaikuttavat ihmisten elämään. Suomessa on paljon ihmisiä, jotka ovat joutuneet kärsimään roskalehtien tuulesta temmatuista jutuista.

Jos esimerkiksi joku rikos on tutkinnassa, niin johan joku poliisisetä soittelee roskalehtiin, jotka puolestaan repivät hirveät otsikot tietämättä oikeastaan mistään mitään. Näin sitten saadaan kätevästi annettua tuomio ennen kuin koko juttua on edes tutkittu. Jotain helvetin rajaa tähän hommaan!! Mitä korppikotkia siellä toimituksissa on töissä? Tai korppikotkahan on varmaan ihan kunniallinen eläin, joten turha niitä loukata tällaisella vertauksella.