Loikalan kartano pitää sulkea!!!

Vieras

/ #20 sulkeka se paska

04.07.2010 16:10

joka kerta ku muistelenkii lokalaa ni alkaa nii kiehuu päässä ,..mullekkaa ei oikeastaan ollut mitään semmosta syytä et tän takii joudin sinne,.papereissa kyl lukee kaikke mitä sossut luulee,,..hei eihän ketää voi vittu vangita sen takii et luulee jotain mut ei oo todisteita. suomessa sossut voi liian helposti päättää tollasista asiosta,.pitäis kai olla jonkiinlaine oikeuden käynti tai jotaii en mä tiedä...,..,.ja yks asia on aivan varma että se paikka ei auttanu ketää joka oli sielä mun aikana,...,.kaikki on narkkareit tai mene linnasta ulos sisää ,.tai seonut päästä ja menny mielisairaalaa,...päin vastoin koin sen sillä tavoin et jos sulla ei ollut ongelmii nie sielä ne ongelmat sulle tehtii,..,.ja sanotti kato ku sä oot nyt näin ja näin vaikea,..en tiedä mitä sielä tänä päivänä on,.mut mun aikan se oli niin kaksi naamasta tekopyhää paskaa koko laitos,esim,..esa siekkine puhii telkkarissa että heilä on jokin holding systeemi kun lapsi kapinoi he otta sen pitää sitä kiini sylissä,.todellisuudessa se oli sitä et viisi työntekijää pistää sut koko painolla maahan,.aina siivottii ku televisio tuli kuvaamaa ja kaikki luki kiltisti kirjaa,..heh,.muistan aina sen ahdistavan ilmapiirin miten kaikkia hallittii pelolla,.jos ei tottele ni viedään rööki lupa tai joutuu kalsari hoitoo,.siis huoneesee mis ei oo muuta kun patja ja istut sielä kalsareissa,.tai jotain muuta rangaistusta,.,.muistan moinesti kun johtaja tuli vaan suoranaisesti vittuile kaikille tyylii sille , mitä sä luulet olevas ja sä senkii vinosilmä oksä joku kova,... jokaiselle vaan purkatumaan ilman mitää syytä.,,.mun pitäisi milestäni saada jonkin laista korvausta valtiolta tai jotain koska laittoivat mut tollaseen paskaa paikaan,.