Sipilä pois pääministerin virasta

Seppo Lehikoinen

/ #131 Re: TYHMIÄ VAI IDIOOTTEJA?

30.06.2016 15:13

#128: Dämnright - TYHMIÄ VAI IDIOOTTEJA?

Ja leikkauskohteet ovat tietenkin olleet mielestäsi oikeaan osuneita?

Samaan aikaan tuhottomasti lisärahaa turvapaikkaturistien hysäämiseen, uusiin ministeri-Audeihin (vai olivatko ne tällä kertaa Bemareita?) ja esim. tuntuvat korotukset kansanedustajien, ministereiden ja muun valtiohallinnon virkamiesten palkkoihin, kun samaan aikaan vaaditaan rupuliviilekekansalta palkkamalttia.

Tavallisen tallaajan palkoista, eläkkeistä ja etuuksista nyysitään, vaikka heidän ansionsa menisivät 100%:sti kotimaista kauppaa ja palveluntuottajia hyödyttämään ja siten työllisyyttä ja muutenkin yhteiskunnan hyvinvointia ylläpitämään.

Raharikkaille on räätälöity mahdollisuus veronkiertoon, jota hienostuneesti kutsutaan verosuunnitteluksi. Valtaapitävät päättäjät eivät edes yritä saada moista roistomaisuutta loppumaan - no,, ei tietenkään,, koska ovat itse pershaarojaan myöten "bisneksessä" mukana. Rahat kuskataan veroparatiiseihin turvaan suomalaista yhteiskuntaa hyödyttämästä, mutta verovaroin tuotetut palvelut kyllä kernaasti kelpaavat vuorineuvoksillekin!