Superfood

Vieras

/ #49

08.11.2011 12:34

Tämä on vapauden riistoa. Hoidamme mieluiten itseämme omilla keinoilla eli hyvällä ravinnolla, kasviksilla ja luontaistuotteilla sekä ravintolisillä. Jos tieto tästä terveyden ja itsehoitomahdollisuuksista poistetaan, niin onneksi on olemassa vanhoja kirjoja, joissa on tallella hyvää tietoa yrteistä vitamiineista ja kasveista. Ja onneksi netistä löytyy lisää runsaasti tietoa. Jos joku asia on oikein, niin sitä ei voi hävittää tulessakaan. Luontaistuotteet ovat olleet suunnaton apu jaksamiseen. Harva jaksaa itse omatoimisesti kasvattaa yrttejä ja tehdä tuotteita. Niinpä kiitos kuuluu heille jotka tekevät näitä asioita ja tuovat ne ihmisten käytettäväksi ja nautittavaksi. Näin lääkäreitä ei tarvita ollenkaan niin paljoa ja tämä on myös suurta kansantaloudellista säästöä. Lama-aikana luulisi päinvastoin olevan hyödyllistä että ihmiset hoitavat itseään ja säästetään yhteiskunnan varoja kalliilta lääkehoidolta.