SUOMI IRTI EU:STA!

06.07.2016 23:00

HALUAN SUOMEN IRTI EU:STA

Vuokrakohtu lailliseksi -adressi

En ikipäivänä olisi voinut kuvitella Suomessa olevan tällaista adressia. Kyllähän jokainen selväjärkinen tajuaa pienen lapsen olevan se henkilö, jonka etua tulee ensisijaisesti turvata ja suojata. Jokainen vanhempi tulee tietysti vasta toissijaisesti omien etujensa kanssa. Selviö se on kirjoittamattakin.

On vanhempi sitten hetero tai homo, on parempi, ettei ryhdy ollenkaan äidiksi tai isäksi, jos joutuu kyselemään itsestään selviä kysymyksiä. 'Suomessa on laitonta vuokrata kohtua. Miksi?  miksi ei saisi omaa biologista lasta saada toisen synnyttämänä? Ja miksi siitä ei saisi ottaa maksua? adressi pyytää että kohdun vuokraaminen tehtäisiin lailliseksi ja siitä saisi palkkion.'

Adressi ei mitään pyydä, vaan adressi on se, mihin kirjoitetaan. Kysymykset on ala-arvoisia jo pelkän moraalin kannalta katsottuna. Kuka ilkeää pilailla. Pilailulta vaikuttaa sekin, luin jostakin joidenkin luulevan, että on erikseen biologinen ja juridinen vanhempi. Keksittyä soopaa. Lisäksi jossakin oli, että olisi näkymätön sukupuoli. Ei pitäisi käyttää niin paljon päihteitä, että sukupuoletkin menee sekaisin. Onkohan noita Suomessakin, jotka eivät tiedä ovatko tyttöjä vai poikia. Ja mikä kaikkein hassuinta, tyttö voisi itse päättää olevansa vaikka apina tai poika. Ja poika voisi itse päättää olevansa tyttö tai apina. Mitä vielä? Nuoriso on aivan sekaisin. Kaiken kukkuraksi se ei itse sitä ymmärrä ollenkaan, vaan pitää epänormaalia normaalina ja normaalia epänormaalina. Mihin tämä outo maailma on menossa? Sitten sanovat sitä edistykseksi. Kyllä pahanpäiväisesti ovat tulleet huijatuiksi. Ajattelisivat vähän itsekin tai pysähtyisivät vähäksi aikaa ajattelemaan. Luulisi olevan kaikille selviä asioita. Ja luulisi olevan järkeä poistaa tällaiset "Vuokrakohtu lailliseksi" -pilailuadressit. Ei enää voi olla mistään varma.

HALUAN SUOMEN IRTI EU:STA