Vaadimme vuonna 2007 väärinperustein huostaanotetun, Joona Markus Mikael Leppäniemen palauttamista k

Vieras

/ #17 Joona Leppäniemen omaisille voimia taistelussa sosiaaliviranomaisten mielivaltaa vastaan

17.08.2010 09:44

Kaikki huostaanotot ovat liikaa. Nuorille vanhemmille on annettava kotirauha, yksityisyys ja yksityiselämä, jotta he pääsevät kasvamaan vanhemmuuteen. Mummot, ukit, sedät, tädit, enot ja sisarukset ovat tärkeä voimavara vastuullisessa lapsen hoidossa. On aina tiedetty, että viranomaiset tekevät virheitä ja vääriä johtopäätöksiä. Niin tässä Joonankin tilanteessa. Vanhempien täytyy taistella, jotta saavat poikansa takaisin kotiin.

Sairaalaan vieminen tuntuu olevan kehitysvammaisille riski. Lääkärit ja hoitajat ovat täysin pihalla kehitysvammaisten elämästä. Autismiin kuuluu itsensä ruhjominen ilman että vanhempia tarvitsee syyttää mustelmista. Päätä on niin kiva hakata seinään, kun tulee mielenkiintoinen koliseva ääni ja tuntemus on aina uudenlainen. Kyllä Joonan vanhemmat saavat nyt syyttä suotta kärsiä sairaalan henkilökunnan ammattitaidottomuudesta.

Sosiaalivirastoihin on ikävä kyllä hakeutunut ihmisiä töihin, jotka ovat täysiä sadisteja muita ihmisiä kohtaan, joita he kohtaavat sosiaalityössään.

Parhain terveisin

Inkeri Räisänen