OMAN USKONNON OPETUS SÄILYTETTÄVÄ NYKYISELLÄÄN

Vieras

/ #68 :O

21.08.2010 09:21

Lapsen oma uskonto? Onko lapsi saatananpalvoja jos vanhemmat sattuu sellaisia olemaan? Lapsi ei uskonnolisia asioita ymmärrä, joten eiköhän tässä puhuta kuitenkin VANHEMPIEN USKONNOSTA. Voiko sanoa, että lapsi on esim. vasemmistolainen koska hänen vanhempansa on?

Suomalainen kulttuuri liikkuu eteenpäin, me luomme omaa kulttuuria jatkuvasti. Kulttuurimme ei ole enää rakennettu jonkun muuttumattoman perustuksen päälle vaan se kulkee eteenpäin meidän ihmisten ansiosta. Haluaisitteko, että suomen kulttuuri olisi jämähtänyt ajoille jolloin noitia poltettiin roviolla? Nämä maat, joitka on yhä edelleen näiden muuttumattomien perustusten päällä, ei ole niitä paikkoja missä minä tai tuskin kukaan suomalainen haluaisi elää.

Uskonnon opetus pitäisi lopettaa ja tuoda tilalle USKONTOJEN opetus ja sekin vasta sitten ku lapsi on kykenevä käsittelemään moisia asioita. Rukoilut ja muut rituaalit kuuluu kirkkoon, mekkaan ja muihin palvontalaitoksiin. Päiväkodit ja koulut on ihan muita asioita varten.