Rasismi pois!

Matti Meikäläinen

/ #13

01.03.2007 12:42

Länsimaalaiset sitä ovat enimmäkseen harrastaneet siksi se liitetään länsimaalaisiin. Siirtomaiden sorto, talodellinen hyväksikäyttö, alkuperäiskansojen kulttuurin tuhoaminen. Kiistäkää jos voitte. On varmasti arabeja jotka ovat rasisteja. Mutta tajutkaa jo hyvät ihmiset että kaikissa kansoissa ja uskonnoissa on omat ''mätämunat''. On väärin yleistää yksittäis tapausten perusteella.

Islam on tuonut tasa-arvon kaikkille ihmisille ihonväristä, sukupuolseta ja yhteiskunnallisesta asemasta riippumatta jo 1400 vuotta sitten! Muslimit rukoilevat kaikki kansallisuudesta ja ihonväristä riippumatta samassa rivissä moskeijoissa. Samaan aikaan v. 585 keskiajallla eurooppalaiset piispat pohtivat VAKAVISSAAN että, ''Onko naisella sielu''. (Eurooppalaisen ihmisen aikakirja, Edita sivu 64)

Kauppi on väärässä kuten aina. Varastaminen tuomitaan islamissa ihmisen uskonnosta ja kansallisuudesta riippumatta. Tänne on turha kirjoitella valheita. Voi olla yksittäistapauksia joita muslimt ovat tehneet,mutta se ei tarkoita että islam sallisi sen. Ottakaa asioista oikeasti selvää luotettavista lähteistä ja lopettakaa islamin mustamaalaaminen.

Älä ole tekopyhä Kauppi. Kirjoitat ''Helsinkiin moskeija'' adressissa, että kirjoitat viimeistä viestiäsiä, mutta jatkat kirjoittamistasi unohtaen mitä olet sanonut. Sellaisen ihmisen sanaan kannattaakin luottaa.