Sipilä pois pääministerin virasta

Vieras

/ #178

27.10.2016 15:46

Tämä kommentointi on sitä yleistä juputusta, no, asioillahan on puolensa, ei käy kiistäminen. Liittyminen euhun tapahtui kuitenkin sdp:nkin myötävaikutuksella. Eikö nyt pitäisi olla tyytyväinen, kun on saanut mitä on tilannut. Valinnoillahan on yleensä aina seurauksensa. Euhun liittymisvaiheessa tuohtumusta saivat osakseen tv-toimittajien ja eu-intoilijoiden taholta ne  henkilöt, jotka aiheellisesti suhtautuivat kriittisemmin mukaan menemiseen. Eun valuvikoja ja ongelmia kriiseineen ei mielestäni pitäisikään kaikkia kaataa yhden miehen niskaan. Eu-vastustajat näkivät jo silloin tulevan tilanteen, jonka tapaisessa nyt olemme. Eu-intoilijoille eu oli kuin uusi leluauto, jolla teki mieli mennä pian leikkimään. Kohtuus kaikessa ja peiliinkin pitäisi joskus ennättää vilkaista. Tottahan toki päätöksenteko on vaikeampaa ja jälkiviisaus on aina helpompaa. Itsellänikin on myös omat kritiikkini pääministeriä kohtaan, mutta pidän ne omana tietonani ja ajattelen, että voihan kukin mennä itse yrittämään, jos ajattelee sen niin helppoa olevan. Josko pyritään pitämään huolta, ettemme itse pilaa Suomea.