LASTENSUOJELULAKI UUSIKSI

Kristiina Eloperä

/ #97 Re: Re:

02.01.2017 21:22

#10: Ani Leikonniemi - Re:

Ani Leikonniemi, kehtaatkin syyttää ketään muuta panettelusta, kun itse olet tehnyt sitä useaa ihmistä kohtaan. Sosiaalityön viranomaiset ovat ihmisiä, jotka tekevät äärimmäisen rankkaa työtä, ja he joutuvat päivittäin käsittelemään vaikeita aiheita. Sinä olet päättänyt ottaa roolin, joka on oikeutettu puhumaan heistä työn ulkopuolella heidän koko nimillään, arvostellen heidän työtään ja puhumalla heistä alentavasti "sossuina". Asia, jota pohjimmiltaan ajat voi olla hyvä ja arvostettava, mutta tekisitkö sen loukkaamatta turhaan sosiaalityöntekijöitä, jotka pyrkivät tekemään kunnioitettavaa työtä lapsiperheiden puolesta. Älä sokaistu vihasta ja osoita väärään suuntaan syyttävää sormea. Tunnen paljon ihmisiä, jotka ovat sosiaalityöntekijöitä ja heillä on sydän oikealla paikalla ja he pyrkivät aina toimimaan lapsen hyväksi. Minua surettaa lukea sinun toimestasi heitä epäkunniottavaa tekstiä.