Kannabis lailliseksi

/ #2183 Re: Laiskat hipit

12.09.2010 00:03

#2182: Organe Performare - Laiskat hipit

Hyvä, itse en jaksa taistella ja tehdä sivustoja yms kannabiksen puolesta (joka on joka asiassa turvallisempaa ja parempaa itselle ja monelle muulle ihmiselle kun esim alkoholi joka on sallittu). Itse aloin vasta pari vuotta sitten käyttään kannabista satunnaisesti poltellen ja kasvatin aina itselleni yhtä rohtoa, mutta ei sitäkään enään uskaltanut/nyt voi edes tehdä) Koska olen opioidikorvaushoidossa ja seuloissa ei kyseinen kevyt päihde saa näkyä, itse siirryin alkoholista vahvoihin opioideihin, semmonen porttiteoria. Kunhan olen vierottautunut jonkunvuoden päästä buprenorfiinilla addiktiostani niin ainoa päihde on kannabis jota rakastan, oli se sitten 1-2v päästä omaan käyttöön sallittua tai ei.

Tehkää asialle jotain jotka jaksavat ja joilla voimavaroja, itse keskityn vahvojen huumeiden vierotukseen tällä hetkellä, mutta kannustan teitä kyllä, kannabis on saatava dekriminalisoitua ainakin.