Emme äänestä sukupuolineutraalia avioliittoa kannattavia

Heikki Sipola
Vieras

/ #144 Argumentit asiasta näkyville!

12.09.2010 23:47

Adressiin voisi liittää argumentit, elikkäs perustelut. Itse katsoisin asiassa olevan hyvinkin monta puolta, joiden vuoksi tulisi suhtautua hyvin varovasti sukupuolinautraaliuteen avioliitossa. Yksi asia häiritsee minua näissä motiiveissa erityisesti: Ensinnäkään asiassa ei ole näkynyt minkäänlaisia perusteita mikä ajaa avioitumiseen, jonkin vihkikaavan tai toimituksen joko maallisen tai ns hengellisen mukaan. Kirkkommekaan kaavat sinänsä ilman sisällön ymmärtämistä eli ilman todellista Kristuksen Jeesuksen vaikuttamaa uskoa ovat ihan perkelleellistä vouhotusta. Tarkoitan juuri tätä Itse pimeyden ruhtinas on sokaissut ihmiset näkemästä totuutta. Fariseusten hapatus on tunkeutunut sisälle "pyhään"kirkkoomme kaikkinaisen muotomenon muodossa ja olemme vihkihuntuinemme ja kaapuinemme villinneet ihmiset luulemaan että näissä maallisen kirkkomme toimituksissa on jotain taianomaista hokkuspokkus siunausta! Tätä tämä maailma tavoittelee ja vetää vain enemmän kirousta päällensä! Enemmän pitäisi näiden syntisten ihmisten kirkon sisällä ja ulkopuolella kumartaa päänsä katumukseen! Ei Jumalan siunausta saa pelehtimällä tai temppuilemalla vaan ainoastaan päivittäiseen parannukseen nöyrtymällä! Uskoa seuraa hedelmä ja tämä on uudistus ja tätä pitäisi kirkoissamme näkyä. Mutta kun ei niin ei. Lisää vain fariseusten hapatusta ja sehän menee kansaan kuin kuuma veitti sulaan margariiniin.