Vieras

/ #86

30.01.2018 00:44

Raiskaajilta...varsinkin sellaisista maista tulleilta, joissa nainen on vain ja ainoastaan miesten jonkinasteinen seksi- tai käyttöesine, munat pois ja hirteen!

Varokaa suomalaislapset- tytöt- ja naiset, "liian" seksikäs pukeutuminen tarkoittaa islamistisista maista tulleille eräänlaista "provokaatiota".

Kauniit, vähäpukeisen vaalet seksikkäät kantasuomalaisnaiset viestittävät turvapaikanhakijoiden ja maahanmuttajiajien mukaan pukeutumisellaan nimenomaan sitä, että naiset ikään kuin antavat "miehille" jollain sanattomalla asteella käydä suomalaisneitokaisten kimppuun omien seksuaalisten tarpeittessa tyydyttämiseksi!

Miksikö näin? No, jos sinä miehenä "näkisit" synnyinmaassasi koko elämäsi ajan "säkkiin- ja mustaan huppuun" pukeutuneita "samanarvosia" ja "samanlaisia" naisia...saattaisit itsekin hämmästyä sitä, että miten vaikeaa on käyttäytyä asiallisesti testosterinien jyllätessä vaaleiden, kauniiden ja kesäisin vähäpukeisten naisten (lue: saaliiden!) silmien edessä!