Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Super... eikun perSumies

/ #104 Kiitos Prother Christmasille!

26.02.2018 19:52

Brother Christmas kertoi vihdoinkin julksesti sen mitä me Perus Suomalaiset olemme ajatellet koko ajan separit ärsyttävät.

Suuret kiitopkset Brother Cristmasille siitä että hän auttaa heitä jotka oikeasti travitrsevat Apua eikä mtään separeita (eikä neecereitä eikä lespofeministivihervasemmistoämmiä).

Seporeiden hyysäääminen on lopettava ja ne rahat on annaettav Sotaveteraaneille ja Lotille jotka pelastivat Suomen! Istuin kerran bussisa ja siellä oli joku separi nainen joka MURISI itsekseen ainakin kymmenen minuuttia. Että minuaotti aivoon. Teki mennä lyömään sitä separi naista mutta eihän niin olisi voinut tehdä sillä sillloin kaikki viher vasemmistolaiet olisivat tulleet puolustamaan tätä separi naista kun vammaiset ovat NIIIIN MUKAVIA! Hyi helwetti!

Olen nähnyt televisoista että näille separeille järjesteään maan puolustus kursseja. Voi villu! Veteraanien ja Suomen Armeijan pilkkaamista! Jos separeiden pitää päästä armeijaan he sopisivat miinan polkijoiksi.