Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Perussuomalaieten hyysäämisen on loputtava

/ #118 Suomalainen kaupunginvaltuutettu joutui mielipidevainon kohteeksi

11.09.2018 18:54

Keskustan oululainen kaupunginvaltuutettu ja Pihlajalinnan  alueellinen toimitusjohtaja Riikka Moilanen joutuu lopettamaan yhtiössä, koska hän kutsui päihdeongelmaisia ja asunnottomia ihmisroskaksi, yhtiö kertoo. Sen mukaan päätökseen päädyttiin yhteisymmärryksessä. (Yle 11.9.) Tämä on taas uusi esimerkki suomalaisiin kohdituvasta mielipidevainosta. Suomalaisia yritetään vaientaa kun he puhuvat perussuomalaieten aiheuttamista ongelmista ja turvallisuusuhista. Moilanen tosin puhui vähäosaisista ihmisitä, jotka käyttävät ammattimaisesti alkoholia, huumeita, päihteitä ja ovat ottaneet Isokadun nyt kodikseen, mutta kysykääpä näiltä ihmisiltä, mitä puoluetta he kannattavat. Yllätys yllätys - perussuomalaisia.

Suomalaiset joutuvt myös pelkäämään omissa kotikaupungeissaan, tätä Moilanen tarkoitti puhuessaan turvallisuusriskistä. Myös kiinetistöniomistajille ja vronmaksajille tulee kalliiksi ku  he joutuvat siivoamaan saman kadun pätkän kerran viikossa.

Riikka Moilanen ansaitsee kiitoksen rohekeudestaan tarttua tähän akuuttiin ongelmaan eikä suinkaan mitään potkuja työstään eikä valtuustoryhmästään! Toivottvasti Moilanen vie irtisanomisensa oikeuteen ja vaatii korvauksia laittomasta irti sanomisesta.

Suomessa joudutaan leikkaamaan työtöömiltä ja koulutuksesta siksi että näitä rahoja voiatsiin käyttää Perussuomalaisten lääkäri-, sairaala- ja päihdehoitoihin. Tämänpäälle perussuomalaisille maksetaan 3.1 miljoonaa euroa ylimääräistä puoluetukjea! Mihin Suomi on menossa? Veteraanit eivät taistellet tällaisen Suomen puolesta!