Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Super... eikun perSumies

/ #120

29.09.2018 12:13

Viher vasemmiston ääni torvessa Helsingin Sanomissa oli 23.9. juttu, kuinka kehitysvammainen 28 vuotias Konsta Pylkkänen on jotunut kiusaamisen kohteeksi: "nuoret ovat heitelleet häntä kivillä, vieneet hänen tavaroitaan ja kahvihetki Pylkkäsen kotona onkin muuttunut bileiksi ja pilvenpoltteluksi".

Tässä Hesarin jutussa yritetään tarkoitus hakuisesti luopda kuvaa että Pylkkänen on viaton kisaamisen uhri johtuen vammaisuudestaan. Totuus on  kuitenkin se, että tämä ns. kiuysaaminen on Suomalaisten hätähuuto ja turhautuneisuuden osoitus vammaisten erityis kohtelua vastaan! Heille tulee kaikki valmmina, heidän asoistaan huoletivat muut, mitään ei tarvitse hoitaa itse, asunto, ruoka ja toimeentulo tulevat valmiina, töitä ei tarvitse tehä, niin että eläkettä aletaan maksaa heti lapsi lisän päättymisen jälkeen ym. ym. ym.

Olen lisöksi kuullut, että vammaisten laskut ja muut menot maksetaan - yhteuskunnan varoilla niin että heidän ei tarvitse käyttää omia rahojaan ja monet ovat voineet rikastua tällätavoin. Tälläinen vammaisten hyysääminen ja Suomalaiten syrjiminen loukkaa syvästi koko Suomen kansaa! Niin ikävää kuin se Pylkkäsen ja hyysäreidtten mielestä onkin, Pylkkänen saa syyttää kohtelustaan itseään.

Ja millaiseyt vanhemmat antavat lapselleen numeksi Konsta Pylkkänen?? Kas kun ei Antero Rokka!!!11 Oikein naurattaa!!