Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Yksi monien puolesta

/ #127 Perussuomalaisten veronmaksajille aiheuttamat kulut paljastettava

22.01.2019 20:13

Perussuomalaiset ovat huijanneet itselleen 3,1 miljoonaa euroa heille kuulumatonta puoluetukea. Joulukuussa 2017 Teuvo Hakkarainen ryyppäsi eduskunnan pikkujouluissa suomalaisten veronmaksajien rahoilla ja kävi juovuspäissään käsiksi kokoomukseen siirtyneeseen kansanedustajaan Veera Ruohoon. Hakkarainen  tuomittiin 3 060 euron sakkoihin Ruohon seksuaalisesta ahdistelusta ja pahoinpitelystä. Milläköhän rahoilla Hakkarainen maksoi sakkonsa? Meidän veronmaksajien! Entä paljonko samoista pikkujouluista sairaalahoitoon toimitetun tukevassa humalassa olleen perssuomalaisten eduskunta-avustajan sairaalahoito maksoi ja ketkä sen maksoivat? Me suomalaiset veronmaksajat!

Miksi näistä asioista ei kerrota julkisuudessa? Miksi tätä salaillaan? Tämä on rasismia meitä suomalaisia veronmaksajia kohtaan!! Eduskunta ja puoluetuki ovat perussuomalaisten ikiomat hillotolpat!

Suomen kansa on kurkkuaan myöten täynnä perussuomalaisten kepulikonsteja! Tähän on tultava loppu! Tämä ei ole toive vaan vaatimus! Pirulauta!