Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Kyllä kirveelle olisi töitä!

/ #128 Kantasuomalainen nainen joutui persupoliisin pahoinpitelemäksi

24.01.2019 16:35

"Tapauksessa asianomistajana ollut nainen kertoi tulleensa taksijonoon, jossa hänen edellään seisoi itsekseen puhuva ja vihaisen oloinen mies."

"Mies oli alkanut huutaa rasistisia kommentteja nuorille ja hakenut tukea kommenteilleen naiselta, joka oli antanut asian olla ja odottanut miehen jättävän hänet rauhaan."

"Nainen kertoi yrittäneensä rauhoitella miestä sanomalla, että eikö ollut parempi, että iso porukka otti ison taksin ja muut odottavat pienempiä. Tuolloin mies oli hermostunut, haukkunut naista 'suvakkihu*raksi' ja lyönyt tätä avokämmenellä kasvoihin. Mies oli kertonut, kuinka naisen kaltaisten henkilöiden vuoksi Turun kaduilla virtaa veri ja että 95 prosenttia rikoksista on maahanmuuttajien tekemiä. Sen jälkeen mies oli ilmoittanut olevansa poliisi."

"Nainen oli ilmoittanut tekevänsä aamulla miehestä rikosilmoituksen, jonka jälkeen mies oli lyönyt uudelleen."

"Vastaajana ollut poliisi kiisti syytteet. Hän kertoi olevansa suvaitsevainen ihminen eikä uskonut menetelleensä kyseisessä tavalla mutta ei kuitenkaan osannut kertoa tapahtumien kulusta. Hän oli ollut paikalla mutta omasta mielestään liian humalassa. Asianomistaja ei ollut tilanteessa päihtynyt."

Yllä oleva tapahtumankuvaus paljastaa aivan selvästi, että tämä "poliisi" on perussuomalainen. Asia on erittäin vakava. Kantasuomalaiset joutuvat pelkäämään poliisia. Uskaltaako tässä enää soittaa poliisille, jos tilanne sitä vaatii? Tuleeko poliisi auttamaan lainkuuliaisia kansalaisia vai tuleeko paikalle räyhäävä ja väkivaltainen persupoliisi julistamaan omaa harhaista aattettaan, jossa veri virtaa kadulla?

Poliisien määrää vaaditaan lisättäväksi. Poliisien määrärahoja on leikattu, koska rahoja tarvitaan persujen päihdehoitoihin. Toisaalta nykyisessä poliisikunnassa on liikaa poliisiksi kelpaamattomia perussuomalaisia. Kantasuomalaisten oikeusturva on vaarassa!

On ihme, jos tämä ei vaikuta kansalaisten näkemyksiin vaaleissa.

Jussi Halla-aho ja Laura Huhtasaari: miten meni teidän mielestänne?