Eläinseksi Suomessa täyskieltoon!

Sairasta on!

/ #47

19.02.2019 09:52

Hyi!

Eläimiinsekaantujat painoittavat sitä, että mikäli eivät aiheuta kärsimystä eläimelle, on se ihan ok!? Tuollaisella absurdilla touhulla ei ole mitään tekemistä rakkauden kanssa!

Minulla on lemmikki ja se on minulle oikeasti rakas,  ja minä myös kunnioitan sitä eläimenä, enkä ikinä käyttäisi sairaan nautinnon välineenä. Eläin perverssion kohteena ei ole mitenkään rakkauden tai eläimen kunnioittamisen kanssa tekemisissä.

 

Eläimillä pariutumisen tarve johtuu luonnollisesta suvun jatkamisesta, eikä se ole mikään seksilelu! Joka tuollaista tekee on sairas mieleltääni, on lapsuudentraumojen vääristämä, ihmisvihaan tai jännityksenhakuun sairastunut.

 

Entinen zoofilian kanssa tekemisissä ollut kertoi näin:

Oli lapsena koulukiusattu ja muiden kaltoin kohtelema. Myös kotona oli ollut onnetonta.

Teini-ikäisenä sanoi ajatelleensa, että vihaa ylipäänsä ihmisiä! Hänellä kieroutunut seksuaalisuus johtui epätoivoisesta identiteetin etsimisestä ja eräänlaisesta itsensä rankaisemisesta, eikä kokenut edes olevansa muiden ihmisten tasolla, tai saavuttavansa ikinä hyvää itsetuntoa tai läheisyyttä muiden ihmisten kanssa. Eksyi hakemaan läheisyyden kaipuuseen kauhistuttavilla tavoilla kiinniottoa. Myös huonon itsetunnon ja itseinhon takia haki jännitystä, kun ei käyttänyt huumeita tai muita päihteitä pahan olonsa tukahduttamiseen.

Nykyään hän on uskossa ja haluaa parantua täysin. Maailman kuva on myös muuttunut ja on käsitellyt lapsuutensa traumoja jotka johtivat omakuvan vääristymiseen. Huh huh...