Turkistarhaus kiellettävä!

/ #696 Re: JK

16.04.2019 21:06

#22: Juha Heiskanen -

Mielestäni sinä puhut täyttä asiaa. Hyvä että on edes joitakin jotka osaavat ajatella seurauksia. Olen Oululainen nuori ja tiedän metsästyksestä kuitenkin jotain. Ei sekää aina kivutonta oo sille eläimelle jos luoti sattuukin menemään 3 cm ohi kuolettavasta paikasta. Ei se mukavaa katseltavaa oo jos eläimet tai mitkätahansa kituu. Mutta siltikin ilman muuta turkistarhaus pitää antaa olla niiden harvojen elinkeino jotka sitä jaksaa tehdä. Ei ne kuitenkaan kitumalla kidu. Ainoastaan elintavat muuttuvat jalostuksen mukana. Onkai sama joskus tehty lehmillekkin.

Oletteko koskaan edes käynyt katsomassa turkistarhoja. Ei ne huuda siellä tuskasta. (Paitsi jos näkee niin vääntyneet kasvot kuin monella aktivistilla...) (Pakko vaan laiittaa pieni roast ;) joten älkää ottako liian henkilökohtasesti)

Mielestäni turkistarhoissa olevat eläimet ovat tyytyväisiä omaan elämään koska ne eivät paremmasta tiedä. Ollut koko elämän siellä niin ei tarvi edes haaveksua paremmasta. Eihän mekään olla vielä päästy maapallosta kovin kauas, tiiä vaikka siellä odottais joku isompi lauma olijoita joista ihmiset olisivat erotettu jalostuksen vuoksi.

Näkökulmaa asiaan... Olen puhunut, Kiitos!