Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Kantasuomalainen

/ #132 Perussuomalaisten oikea karva paljastui!

11.05.2019 13:23

"IL selvitti: 20 kansanedustajalla on tuore merkintä ulosottorekisterissä - perussuomalaisten Sheikki Laakson ulosottovelka 219 000 euroa"

"Eniten tuoreita ulosottomerkintöjä on perussuomalaisten kansanedustajilla.Perussuomalaisten uusista kansanedustajista seitsemällä on vähintään yksi merkintä ulosottorekisterissä."

Uutisesta käytyyn "keskusteluun" osallistuneiden persujen viesti oli selvä: kun jonkin muun puolueen kuin perussuomalaisten edustajalla on ulosottovelkoja, edustaja on vastuuton huithapeli, mutta kun perussuomalaisten edustajalla on ulosottovelkoja niin kyseessä on viaton järjestelmän uhri, jonka sopii oikein hyvin maksaa velkansa kansanedustajen muhkeilla palkkioilla eli veronmaksajien rahoilla. Maksakoot näitä edustajia äänestäneet heidän velkansa, ei minun verorahoillani!!!

Persut ovat puhuvinaan huono-osaisten kurjuudesta ja vaativat toimia sen poistamiseksi mutta todellisuudessa he ovat kiinnostuneempia uhriutumisesta ja erilaisten etujen haalimisesta itselleen vaikka sääntöjä muuttamalla - muistettakoon vain viime vaalikaudelta puoluelain muuttaminen persujen aloitteesta siten, että persut saivat puolueensa hajottua pitää koko puolueen puoluetuen itsellään. Sillä, että persut olivat aiemmin vastustaneet puoluetukea ei ollut mitään merkitystä.

Tämä on aivan selvää rasismia tavallisia suomalaisia kohtaan ottaen huomioon, että yli 80 prosenttia Suomen kansasta vastustaa perussuomalaisia.

Jussi Halla-aho julistaa Iltalehdessä 11.5., että ”Perussuomalaiset ei ole tilapäinen häiriö, joka menee pois, kun riittävän kauan odotellaan”. Aivan oikein - perussuomalaisuus on mielisairaus, jota sairastavat pitää sulkea mielisairaalan suljetulle osastolle. Sinne he kuuluvat!