Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

/ #141 Suomalaiset opiskelijat rasismin uhreina!

01.10.2019 17:19

Perussuomalaiset korostavat toistuvasti Tukholman maahan muuttaja valtaisissa lähiöissä tapahutuvia ampumisia merkkinä maahanmuuton haitallisuudesta. Entäpä meillä Suomessa? Kuopion koulu hyökkäys on tietenkin jonkun perussuomalaisen nuoren miehen järjestämä mustasukkaisuus draama, jahtasihan tekijä naista joka kuoli hyökkäyksessä.

Perussuomalaiset kertovat myös musliminaisten alistetusta asemasta muslimimiestne komennossa. Kun suomalainen nainen haluaa erota perus suomalaisesta miehestä hän voi joutua maksamaan siitä hengellään. Perus suomalainen mies ottaa naisen erohalut henkilökohtaisena miehuuden luokkauksena jonka vuoksi mies katsoo olevansa oikeuettu kostoon. Tämä nähtiin taas Kuopion tapauksessa.

Minä kysyn nyt teiltä Sanna Antikainen, Juho Eerola, Ritva Kike Elomaa, sivari-Jussi Halla-aho, Petri Huru(-ukko), Olli Immonen, Vilhelm Junnila, Kaisa-Juuso (mies vai nainen?), Arja Juvonen, Toimi "nussittuna nukkuisit paremmin" Kankaanniemi, Ari "Brother Christmas" Koponen, Jari Koskela, Jouni Kotiaho, ha-ha-haa Sheikki Ali-Hassan... ei kun Sheikki Laakso, Rami Lehto, Mikko Lundén, Leena Meri, Juha Mäenpää, Jani Mäkelä, Jukka Mäkynen, Veijo Niemi, Mika Niikko, Tom Packalén, Mauri Peltokangas, Sakari Puisto, Riikka Purra, Lulu ("Lululla oli kolme mieltä") Ranne, Mari Rantanen, Minna Reijonen, Jari Ronkainen, Sami Savio, Jenna Simula, Riikka Slunga-Poutsalo, Ville Tavio, Ano Turtiainen, homo-Sebastian Tynkkynen, Veikko Vallin, Ville Vähämäki ja Jussi Wihonen: miten meni noin niinkuin omasta mielestä? Tällaistako teidän puolueenne ideologia on???

Sanokaa minun sanoneen: tämä tekijä on perussuomalaisten ehdokaanna Kuopiossa seuraavissa kunnallis vaaleissa.