Kulttuuriasiantuntija
Vieras

/ #61 CEO of Culture tells you

26.06.2020 08:28

Kyllä pitäisi, koska Suomen kansa luulee että kulttuuri ja taidealoilla on helppoa, että siellä muka tienataan enemmän kuin perusduunissa. Vain muutamalle se on oikeasti realiteetti. Hah. Suomen kansa ei huomioi sitä, että ilman valtion apurahoja yms. Heilläkään ei olisi vapaa-ajan vietettä, ei musiikkia, ei esityksiä vanhuksille tai lapsille, ei olisi mitään sellaista suomalaistakaan,mistä he pitävät, kun haluaisivat vähän viihteelle baariin, festareille, näyttelyihin saati itse harrastaa kulttuuria ja taiteita! Tapahtumia ei olisi ilman kulttuurin ja taiteen apurahoja. Kaikki ovat kytköksissä. Myös Suomen laaja osaaminen ja kulttuuritietämys voisi tuoda vientituotteena Suomelle bruttokansantuotetta ja rahaa lisää, mutta eihän Suomessa tällaista ymmärretä. Luullaan vaan kaikenlaista eikä käytetä omia aivoja tai lynkataan niitä, jotka käyttävät. Ollaan vaan kateellisia toisille jopa oman ja yhteiskunnan hyvinvoinnin kehityksen kustannuksella. Ei-äänet tässä ovat huono vastaus. Miettikääs sitä!