Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Yksi monien puolesta

/ #180 Arvoisa Eläkeläinen Uudeltamaalta

07.01.2022 14:32

Arvoisa Eläkeläinen Uudeltamaalta,

kirjoitan Teille syvästi huolestuneena Maamme nykyisestä tilanteesta. Maahanmuuttovihassaan Perussuomalaiset ovat valmiita tukemaan kotimaista Suomalaisiin kohdituvaa terrorismia: https://www.hs.fi/kotimaa/art-200000523967.html

Tätä kansanjuhlaa ehdotti Perussuomalaisten kankaanpääläinen kaupunginvaltuutettu Teuvo Roskala. On kyllä kuvaava sukunimi miehelle ja hänen mielipiteilleen! Perussuomalaiset tukevat aivan avoimesti Kotimaista terrorismia koska se on parempaa kuin ulkomaalainen terrorismi!

Me syntyperäiset Kantasuomalaiset joudumme PELKÄÄMÄÄN omassa Maassamme! Kyllä tässä nyt pieni ihminen on todella peloissaan. Tällainen on TÖRKEÄÄ JA AVOINTA RASISMIA Suomalaisia kohtaan!

Teitä, arvoisa Eläkeläinen Uudeltamaalta, ja muitakin taloudellisten ongelmien kanssa painivia kehotan kääntymään Perussuomalaisten puoleen. Kertokaa ettette hyväksy pelkkiä julkilausumia maahan muuton lopettamisen puolesta vaan haluatte konkreettista rahallista apua! Rahaa Perussuomaisilla on. He saavat suuria puoluetukia ja viime vaalikaudella he jopa huijasivat sitä itselleen ilmoittamalla kansan edustajiensa lukumäärän todellista suuremmanksi. Jos tavallinen pieni ihminen tekisi tällaista, hän joutuisi heti ties mihin valtakunnan oikeuteen petoksesta syytettynä ja häkki heilahtaisi! Mutta eivät Perussuomalaiset poliitikot! Ovatko he lain yläpuolella? Minä vain kysyn??!!!11