Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!

Ota yhteyttä adressin tekijään

Tämä viestiketju on automaattisesti luotu adressista Rasismi ja leikkaukset poikki suomalaisia kohtaan!.

Veronmaksaja

#176 Poliisiautoa ammuttu Kuopiossa, nuoret kivittivät poliisiautoa Oulussa

31.08.2021 11:13

Persujen viha poliittiseksi leimaamaansa poliisia kohtaan kantaa nyt hedelmää: Kuopiossa poliisiautoa ammuttiin ja Oulussa poliisiautoa kivitettiin. Persut varoittelevat Ruotsin esimerkistä mutta meillä Suomessa vastaavaan väkivaltaan syyllistyvät supisuomalaiset persut, puolueensa kannustamana. Ovatko Persut yhtään ajatelleet että poliisiautot ovat julkista omaisuutta ?? Minä pienituloisena eläkeläisenä veronmaksajana kunniallisena kansalaisena en halua joutua kotimaisen terroristiryhmän aiheuttamien vahinkojen maksumieheksi!!! Vaadin, että poliisiautoille aiheutuneet vahingot vähennetään perussuomalaisten hulppeasta puoluetuesta!!! Tekijöiltä housut kinttuun ja julkinen selkäsauna!!!

Kokoomuslainen rintamalotta

#177 Re: Re:

01.10.2021 13:59

#108: - Re:

👍👏Vihdoinkin joku uskaltaa sanoa Perus-Suomalaisille suorat sanat! KIITOS! Monia Kantasuomalaisia ahdistaa nykyinen keskustelukulttuuri jossa Perus-Suomalaiset käyvät armotta jokaisen heidän kanssaan erimieltä olevan kimppuun! Tuntuu kun eläisimme jonkun Mafian vallan alla! Vielä kerran kiitos Sinulle, rohkea kansalainen! Kaikkea hyvää!

Yhdessä perussuomalaisten rikollisuutta vastaan!

#178 Re: Re: Suomalainen lapsi rasismin uhrina!

01.10.2021 14:03

Super... eikun perSumies

#179 Markku Jokisipilän uudesta kirjasta

03.10.2021 15:52

Markku Jokisipilä on kirjoittanut erittäin tärkeän ja hyvän kirjan Perussuomalaisista ja meistä Perussuomalaisten kannattajista. Emme me ole mitään Äärioikeistolaisia! Minäkin olen 53vuotias Suomalaismies jolla on yhä poikuus tallella kiitos suomalaisten telaketju feministi akkojen! Näille feministi akoille ei kelpaa Suomalainen mies vaan matu mies! VOI PERK*LE SENTÄÄN!1

NÄIDEN FEMINISTI AKKOJEN VUOKSI MINÄ ÄÄNESTÄN PERUS SUOMALAISIA1

Yksi monien puolesta

#180 Arvoisa Eläkeläinen Uudeltamaalta

07.01.2022 14:32

Arvoisa Eläkeläinen Uudeltamaalta,

kirjoitan Teille syvästi huolestuneena Maamme nykyisestä tilanteesta. Maahanmuuttovihassaan Perussuomalaiset ovat valmiita tukemaan kotimaista Suomalaisiin kohdituvaa terrorismia: https://www.hs.fi/kotimaa/art-200000523967.html

Tätä kansanjuhlaa ehdotti Perussuomalaisten kankaanpääläinen kaupunginvaltuutettu Teuvo Roskala. On kyllä kuvaava sukunimi miehelle ja hänen mielipiteilleen! Perussuomalaiset tukevat aivan avoimesti Kotimaista terrorismia koska se on parempaa kuin ulkomaalainen terrorismi!

Me syntyperäiset Kantasuomalaiset joudumme PELKÄÄMÄÄN omassa Maassamme! Kyllä tässä nyt pieni ihminen on todella peloissaan. Tällainen on TÖRKEÄÄ JA AVOINTA RASISMIA Suomalaisia kohtaan!

Teitä, arvoisa Eläkeläinen Uudeltamaalta, ja muitakin taloudellisten ongelmien kanssa painivia kehotan kääntymään Perussuomalaisten puoleen. Kertokaa ettette hyväksy pelkkiä julkilausumia maahan muuton lopettamisen puolesta vaan haluatte konkreettista rahallista apua! Rahaa Perussuomaisilla on. He saavat suuria puoluetukia ja viime vaalikaudella he jopa huijasivat sitä itselleen ilmoittamalla kansan edustajiensa lukumäärän todellista suuremmanksi. Jos tavallinen pieni ihminen tekisi tällaista, hän joutuisi heti ties mihin valtakunnan oikeuteen petoksesta syytettynä ja häkki heilahtaisi! Mutta eivät Perussuomalaiset poliitikot! Ovatko he lain yläpuolella? Minä vain kysyn??!!!11