#FreeIsabelle ‼️‼️ 2 vuotias suomalaisen naisen tytär pitää VÄLITTÖMÄSTI VAPAUTTAA ja PÄÄSTÄ 🔙 TAKAISIN OMAN ÄITINSÄ LUOKSE!!!! Ruotsi kaappasi hänet 26.8.2022

Maijamin Maija

/ #18

18.02.2023 12:22

Mitä Johanna Tukiainen luulee saavuttavansa tällä tempauksella? Julkisuutta, sympatiaa ja lastaan ei ainakaan saa. Asiasta (sekä huostaanotto että Tukiaisen "lomamatka") on olemassa viranomaispäätökset. Free Isabell(e) on jo toteutunut eli lapsi saa kasvaa lapselle sopivassa ympäristössä, jossa hänestä pidetään oikeasti huolta ja jossa hänen kehityksensä huomoidaan. Virikkeenä on takuulla muutakin kuin kännykkä ja hiusharja (tälläisia vauvakuvia Johanna on postannut). Somessaan Tukiainen on ollut vaatimassa miljoonakorvauksia ja suunnittelee mielenosoitusta tämän adressiasian perusteella. Jää suunnitteluasteelle, koska ei osaa järjestää mielenosoitusta. Saahan sitä mennä meuhkaamaan ja huutamaan ihan yksikseen jonnekin Sergelin torille, jos haluaa. Saattaa löytää myöhemmin itsensä poliisiputkasta, josta onkin kokemusta useammasta maasta.

Kyllä me suomalaiset ollaan kateellisia tälläiselle glamourin suurlähettiläälle!

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…