#FreeIsabelle ‼️‼️ 2 vuotias suomalaisen naisen tytär pitää VÄLITTÖMÄSTI VAPAUTTAA ja PÄÄSTÄ 🔙 TAKAISIN OMAN ÄITINSÄ LUOKSE!!!! Ruotsi kaappasi hänet 26.8.2022

VAPAUTTAKAA ISABELLE!!!! #FREEISABELLE

Vetoan tässä IHMISOIKEUKSIIN!

Jokaisella lapsella on oikeus omiin vanhempiinsa: sekä äitiinsä joka on kantanut häntä 9kk kohdussaan, sekä isäänsä jos siihen on mahdollisuus! Sosiaalilain mukaan lapsella on oikeus kumpaankin vanhempaansa! Sosiaalilain mukaan myös heidän tulisi pyrkiä yhdistämään perheitä ja auttamaan heitä, ei päinvastoin eli hajottamaan perheitä ja varastamalla lapset!

Vetoan kaksi vuotiaan Isabelle'n oikeuksiin: joka on syntymästään lähtien ollut äitinsä rinnoilla joka imetti häntä niin pitkään kuin mahdollista. Isabelle Linda Evita on aina ollut täysin terve, hyvinhoidettu ja onnellinen lapsi!  Vetoan ihmisoikeuksiin (Nurnberg sopimus 1949) ja sosiaalilakiin jonka mukaan perheitä tulee yrittää yhdistää eikä hajottaa. Isabelle on suomalaisen äidin lapsi joka on pitänyt huolta hänestä syntymästään lähtien, lähes kahden vuoden ajan, mukana auttoivat myös isovanhemmat jotka ovat nyt 70 vuotiaita.

Isabelle on äärimmäisen kiintynyt nimenomaan äitiinsä koska syntymästään lähtien hän on ollut äitinsä kanssa. Lapsen ja äidin välinen kiintymys suhde on täysin erityinen ja erityislaatuinen jota ei pitäisi rikkoa kevyillä tai tekaistuilla perusteilla. Lapsi otettiin huostaan 26.8.2022 Ranskassa, Ruotsin sosiaaliviranomaisten ja poliisien johdosta. Sen jälkeen hän oli kolme viikkoa paikallisessa lastenkodissa vaikka lapsen äiti Johanna oli pitänyt hänestä kokoajan rakastavaa ja hyvää huolta. Lapsen äiti (jolla on myös EDELLEEN huoltajuus lapseensa) vastusti lapsen ryöstöä, hän tiesi että se aiheuttaisi psykologista vahinkoa pienelle tyttärelle joka oli täysin kiintynyt omaan äitinsä.

Kyseessä on vakavat ihmisoikeus rikkomukset ja ihmiskauppa!!!!!  Pyydän tällä adressilla että Isabelle pitää välittömästi palauttaa takaisin omalle äidilleen Johannalle joka on ollut lapsensa kanssa syntymästään lähtien.  Johanna on Suomen kansalainen joka on opettanut lapselleen suomenkieltä syntymästään lähtien. Nyt lapsi on kaapattu vieraaseen perheeseen joka on ruotsalainen ja puhuu hänelle vain ruotsinkieltä.  Mitään tietoa ei ole siitä miten lasta kohdellaan! Ruotsissa on ollut suuret skandaalit mm. Pedofiliasta jota perhekodit käyttävät sijoitettuihin lapsiin, sekä henkistä ja fyysistä väkivaltaa (mm.pakottavat lapsia syömään ruokia joista he eivät pidä tai omat biologiset vanhemmat olivat opettaneet, ettei niitä syödä.)  Vetoan ihmisoikeuksiin joiden mukaan lasta ei saa erottaa omasta äidistään (ilman oikeasti vakavaa syytä jos lapsi esimerkiksi olisi vaarassa) ja tällaista tapauksessa ei ole.

Tämä adressi ajaa myös kaikkien niiden vanhempien etuja joilta omat lapset on huostaanotettu eli kaapattu ilman kunnollisia, oikeita syitä. Lapsen herkimmät vuodet ovat kolme ensimmäistä ikävuotta. Lapsi traumatisoituu sekä vanhemmat myös, kun lapsi kaapataan pois tutusta ympäristöstä ja omilta vanhemmiltaan!  Lapsen paras ja lapsen etu on olla oman äitinsä kanssa (molempien vanhempien jos mahdollista, sovitulla menettelyllä, esim.vuoroviikottain.)

Vaadin tällä adressilla että Isabelle palautetaan VÄLITTÖMÄSTI takaisin omalle äidilleen Johannalle, jota hän rakastaa ja jonka kanssa oli turvallinen ja parasta olla.

SUOMEN KANSALAISEN LAPSI ON KAAPATTU RUOTSIIN JOTA KASVATTAA TUNTEMATON RUOTSALAINEN PERHE!!!!! TÄMÄ EI OLE OIKEIN MILLÄÄN TAVALLA! MITÄÄN TAKEITA EI OLE LAPSEN HYVINVOINNISTA: SILLÄ LAPSEN KUMMATKAAN VANHEMMAT EIKÄ ISOVANHEMMAT OLE SAANEET NÄHDÄ OMAA TYTÄRTÄÄN ELOKUUN 26.8.2022 jälkeen!!¡!!!

PALAUTTAKAA HETI ISABELLE TAKAISIN OMALLE ÄIDILLEEN TAI ISOVANHEMMILLEEN!!!!!!

Johanna Tukiainen    Ota yhteyttä adressin tekijään

Allekirjoita tämä adressi

Allekirjoittamalla tämän adressin annan luvan siihen, että Johanna Tukiainen voi luovuttaa tällä lomakkeella antamani tiedot päätöksentekijöille.

Emme näytä sähköpostiosoitettasi julkisesti verkossa.

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…