#FreeIsabelle ‼️‼️ 2 vuotias suomalaisen naisen tytär pitää VÄLITTÖMÄSTI VAPAUTTAA ja PÄÄSTÄ 🔙 TAKAISIN OMAN ÄITINSÄ LUOKSE!!!! Ruotsi kaappasi hänet 26.8.2022

Johannalle totuuksia

/ #20

18.02.2023 13:51

Poliisi kirjasi lapsikaappauksen esitutkinnassa seuraavan lausunnon Sollentunan sosiaalitoimen virkailijalta viime syyskuussa:

”Sittemmin emme ole saaneet paljon tietoa ajasta, jonka lapsi vietti Johannan ja Veijon kanssa.

Kun lapsi tavoitettiin hotellista, se oli hotellihenkilökunnan jäsen, joka näki, että lapsi oli hylätty.

Lapsi ei ollut saanut hyvää huolenpitoa, ja hän oli hyvin likainen. Hän oli nälissään ja panikoi. Aluksi hänellä oli vaikeuksia syödä.

Saimme raportin lastenkodista Ranskasta, että meidän olisi haettava hänet välittömästi, koska hän oli niin huonossa kunnossa. Hakeminen ei tapahtunut kovin nopeasti, koska hän oli toisessa maassa ja koska hänellä oli korona. Kun saavuimme Ranskaan, hän oli sopeutunut ja kuntoutunut hieman. Olosuhteet huomioon ottaen hän oli kohtuullisen hyvässä kunnossa.

Lastenkodin henkilökunnan mukaan hän kuitenkin söi paljon jatkuvasti, ja he tulkitsivat niin, että lapsi oli ollut nälkäinen jo pitkään.

Hän näyttää kokeneen jonkinlaisen veteen liittyvän trauman, koska hän oli aivan kauhuissaan, kun häntä yritettiin pestä. Hänen hygieniastaan ei oltu pidetty huolta.

Hänen päänahassaan oli yhä rupia, kun saavuimme paikalle.

Haluan myös lisätä, että kun hän oli kanssamme varsinaisen kotiuttamisen aikana, hän pelkäsi kauheasti, että hänet jätettäisiin. Hän tarrasi tiukasti kiinni meihin, emmekä saaneet edes mennä vessaan. Jos lapsi reagoi tuolla tavalla, on hänet jätetty ja hylätty.” (20.9.2022)

Kommentoi adressia

Maksullinen mainonta

Mainostamme tätä adressia 3000 ihmiselle.

Lisätietoja…