Jätevesiasetuksen kumoaminen täysin järjettömänä

Vieras

/ #9 miksihän kaikki luonnollinen kriminalisoidaan

24.09.2010 10:25

Rikkaat pääsevät ajamaan jälleen tavallista kansaa yhä ahtaammalle, kuten on monessa muussakin verotuksen kautta tehtävässä riistossa. Hyötyjiksi tulevat ne jotka todellista saastetta tuottavat kun tekevät yhteyistyötä puhdistuslaitteita valmistavien yritysten kanssa. Samoin muut korkeilla palleilla istuvat jotka pyrkivät pääsemään tuohon ns. eliittiin.

Ihminen ei saastuta esitetyllä tavalla ja nykyinen järjestelmä kyllä toimii ihan hyvin, vaikka jopa sitäkin voitaisiin helpottaa. Kuka muuten tuollaista harkintaakin valvoisi? Lautaakunnatko? "onhan sinulla tuo talokin, joten onhan sulla sitten varaakin" Totuus tulisi kai olemaan että kansan ns. kerma saattaisi saada tuon vapautuksen. Pientä voitelua vaan "omilleen" tai hieman väärennetään asioita, kuten tämän lain valmistelussakin on selkeästi tapahtunut.

Jos tavallinen kansa jotain omistaa, on se sitten metsää, vettä, pienviljelyä, niin kaikkea ollaan tekemässä rikolliseksi verottamalla sitä. Tuotanto tahdotaan ohjata yhä harvempien käsiin. Tämä on sitä fasismia. Lisää rajoituksia, ja kansa maksaa todellisten ahneiden tarkoituksellisen saastuttamisen ja ostavat sitten vielä pakotettuina heidän tuotteita.