Protesti KANSANEDUSTAJIEN 8,1% Palkankorotusta vastaan!

Sami Rusi
Vieras

/ #18 Lainaus Edellisen mielipiteestä:

28.09.2010 18:49

""Onhan tuo korotus tietysti vuositasolla n. 100 000e jolla toki jotain yleishyödyllistä saattaisi saadakin. Se on myös 3-4 ihmisen vuosipalkka, 3-4 ihmisen koko n. 3.5 miljoonasta työikäisestä! Näistä yli 3 miljoonaa käy töissä ja maksaa veroja, ehkä ei kuulkaa nyt aivan addressin arvoinen asia ole mielestäni.

Määrä on valtion budjetissa häviävän pieni, ja tuskin korotuksen toteuttamatta jättäminen näkyisi millään tapaa kenenkään teidän elämässä. Tulee myös muistaa, että nämäkin korotukset ovat ennalta sovittuja. Ei varmaan ketään hirveästi innostaisi ajatus tulevan palkankorotuksen perumisesta?

Valtio tarvitsee johtajia, joiden riippumattomuuteen voidaan luottaa. Jo tämänkin takia tulee kansanedustajan olla hyvin palkattu. Olisi paljon helpompi lahjoa köyhä edustaja, kuin hyvin toimeentuleva. Kansanedustajan työ on toki muutakin kuin sitä napin painamista istunnoissa, esitykset pitää valmistella, osallistua puolueen omiin kokouksiin, laatia kampanjaa ja näin vaalien alla myös kampanjoida. Eli ei se raha ihan tyhjästä mielestä tule.

Olisi mukavaa, jos ihmiset viitsisivät ajatella joskus myös omilla aivoillaan tarttumatta jokaiseen "sensaatiomedian" tarjoamaan kohu-uutiseen.

Hyvää syksyä kaikille!

En allekirjoita addressia.""

Niin onhan se moraalisesti oikein lisätä omaan palkkaan 8,1 &?? Oletko kenties kansanedustaja??

Lainaus: "Valtio tarvitsee johtajia, joiden riippumattomuuteen voidaan luottaa"?? Vain duunarilla on
velvollisuus olla rehellinen, koska muuten menee talot alta ei voi ruokkia lapsia. Kansanedustaja
voi kusettaa, kiukutella sekä vetää välistä itselleen, ja siitä torutaan hyi nyt teit tuhmasti!

Ps. Kansan mitaa alkaa olla täysi ja kukaan kansanedustaja EI VOI PERUSTELLA ANSAITSEVANSA
noin massiivista korotusta! Pitää laittaa teille edustajille sellainen tulospalkkaus, josta palkka vähenee
vastuuttomien päätösten takia, ja voi nousta jos saatte tämän valtion jaloilleen.

Ja toki kansanedustajan mokaillessa tulee potkut ja varalla ollut saa paikan, ihan niin kuin jokainen duunarikin saa potkut surutta tehtyään pahoja virheitä!