Adressi eläinsuojelurikosten rangaistusten koventamiseksi

Lahti

/ #40

25.03.2007 01:48

Olin aluksi kahden vaiheilla asiasta, mutta koska Markus Miettinen sotki Petan asiaan: en voi allekirjoittaa.

Ensin lähempää. Suomalaiset eläinaktivistit ovat tunnustaneet, että esittelyvideot ovat peräisin 80-luvun alusta RUOTSISTA. Sekä tuntuu unohtuneen biologiantunnilta, että ravinto ja elinolot vaikuttavat koko eläimeen, eli esim. tarhaajaien on pakko pitää hyvää huolta eläimistä, jotta turkki pysyisi kunnossa. Lemmikkieläimet ovat asia erikseen ja niitä pitää suojella omistajien tyhmyydeltä.

Toiseksi, kun Elsa Marttinen kysyi miten voidaan epäillä Petan videoiden todenperäisyyttä. On pakko sanoa, että terroristijärjestö Peta on enemmän kuin todennäköisesti itse tehnyt nuo videot ja itse pahoinpitelevät eläimiä. Ainakin sen dokumentin perusteella, minkä näin Petan toiminnasta.
Peta on terroristijärjestö, joka mm.:
- rahoittaa pyromaanien ja muiden iskuja
- ihannoi em. henkilöitä
- uhkailee murhata ihmisiä ja heidän perheenjäseniään
- luennoi kouluissa miten rakentaa pommeja
- tekee itse iskuja USA:ssa yhteiskunan infrastruktuuria vastaan
Ja sen dokumentin perusteella minkä näin, Peta toimii kuin jokin kultti ja dokumentissa haastatellut olivat kuin aivopestyjä, ilman omaa mielipidettä.