Lukiota ei saa viedä pois Tikkakoskelta!

lakkautetaako suomalainen yhteikuntakin

/ #1 Lukiota ei saa viedä pois...

11.01.2012 12:55

Talouselämän tärkeimpiä asioita ovat säästöt ja tehokkuus.Sosialismilta ovat rahat loppuneet.Monikulttuuri ja globalisaatio ovat avainasemassa.Eihän Halonen kertonut,sanoi vain oltava suvaitsevaisia,tarkoittaen suomalaisia.Maahanmuuttoon ja pakolaisongelmaan suomalaisten suhtauduttava myönteisesti.Suureksi paisunut sosialismin valtakoneisto pyörii jo valtakunnassa täysilläkin.Lihoiksi pannaan,myydään jopa luonnonsuojelualueetkin ja veroja korotetaan.
Kreikan ja toisten valtioiden rahoittaninen vie rahaa miljardeja,ulkomaan velkoihin suomelta menee miljardeja.Kun mentiin EU:n puhuttiin vain kuinka paljon esim. tarvitaan rahaa Kreikan muinaisten kaupunkien raunioiden kaivauksiin ja erittäin arvokkaiden jäännösten entisöintiin.
Suomessakin rakennetaan oopperataloja,museoita,jäähalleja ja moskeijoita maahanmuuttajille.
Pakolaiset haluavat vain suurissa yhteisöissä kouluttautua herroiksi suomeen ja rukoilla hienoissa moskeijoissaan allahia.
Eikä pienet palkatkaan herroille tule kysymykseenkään.Siinä etunenässä tasavallan presidentit Koivistosta alkkaen.Panssaroidut autot,myös pääministeri lipponen halusi."ja sitten sotaan ja jälleen rakentamaan".
Työtä riittää,tekijöistä on vain pulaa puhutaan,mutta ei viitsitä tehdä.
Sijoittajat täytyy muistaa ja sijoittajan vastuu ja jos rahat loppuvat pankeista täytyy ryhtyä pääomittamaan,etteivät pankit kaadu.
Mutta miten voi euro ja velkojen käy.Niinistö on sanonut,että velkaa voi maksaa inflaatiolle,no kyllähän sen kaikki tietävät.esim. kun huoneiston ostaa sadallatuhannella ja miljoonalla myy.
Joskus tuntuu maallikosta,että tuomarit puhuvat palturia täyttä soopaa,mutta kyllähän tuomarit ovat aina sataprosettisesti oikeassa.Sen kyllä huomaa palkkioistakin ennen ne olivat tuhat markkaa
tapaus,nyt jopa kymmenestä tuhannesta eurosta miljooniin euroihin (ylärajaa ei varmastikaan ole).
Monessa kohtaa köyhä kansa ja varsinkin suomalaisten on pakko nöyrtyä.