ryks

omainen

/ #14 Re: Kuka kärsii?

14.01.2012 11:21

#12: Potilaana ollut RYKS:issäkin - Kuka kärsii?

Ja mahtaako ne olla TODELLISIA säästötoimenpiteitä vai ratsastetaanko tässä nyt Hämeenlinnan alueen hyväksi ? Vai toimiiko ns. neuvostoaikainen "hyvä veli" järjestelmä ? Haiskahtaa vähän siltä.

Onko Riihimäen, Hausjärven ja Lopen päättäjiä kuultu ? Onko ruohonjuuritason työntekijöitä kuultu mikä on heidän mielipiteensä asiasta ( niin ryksin lääkärit, hoitajat ja koko muu henkilökunta). Olen kuullut, että sieltä lähtee lääkäreitä ja hoitajia jatkuvasti pois - pitääkö paikkansa ? Yhden kaksi ja jopa kolme ymmärrän, mutta jos se menee siitä yli niin jossainhan on vika ? Missä ? Onhan sitä suurempienkin yhtiöiden johdoista pomoja erotettu hetkessä joten mikä lienee tilanne sairaalapiirissä - vai ovatko ne jotenin suojattuja ? Joskus muistan lukeneeni lehdestä, että säästöjä tarvitaan kun talous on niin tappiollinen ollut jonkin aikaa. Jos talous on tappiollinen säännöllisesti,  jossain on silloin vika - päättäjät tehkää nyt ihmeessä jotain järkevää. Säästäkää sairaala Riihimäen seudulla, ainakin (aiempina vuosina) Riihimäen sairaalan ensiavusta ja osastolta lähiomaiseni ovat saaneet hyvää ja ammattitaitoista, asiallista hoitoa !