Kannabis lailliseksi

pienivihreäjamies
Vieras

/ #2288 medbörjare ja loput suomenkansalaiset hoi!

14.10.2010 20:24

olen aika kyllästynyt näiden ihmisten ajattelumaailmaan, jotka olettavat, että käyttämällä kannabista ihmisen henkinen tai fyysinen kuntotaso ei voi kuin rappeutua.

itse en ole eläissäni koskenut alkoholiin (ehtoollis viinit olen juonut), mutta olenhan niin nuorikin, elikkä 19. en ole kokenut alkoholiin tarvetta, ennenkuin rappeutunut suomen alkoholistimainen kuva on korjattu. kuinka täällä kukaan joka on päissään riehunut pitkin kyliä voi ruveta erittelemään kannabiksen vaaroista ja välittömistä haitoista. kyllä se on jo todistettu mitä kaikkea loistavan ihanaa känninen suomenkansa on saavuttanut, herkkää miestenvälistä keskustelua siittä kuka osaa juoda ja kenellä on rahaa läträtä.

eihän alkoholissa sinänsä ole mitään väärää mutta kuinka usein se onkaan lähtenyt käsistä näinkin pienessä maassa? pitkin viikkoa saa lueskella lehdistä kuinka on taas missäkin ajettu päissään ja uhoiltu lapsuudenkavereista tuikituntemattomille. edustavasti horjuttu pitkin pääkatuja ja kustu pitkin nurkkia kun rakko on räjähtämäisillään. näin kauniiksi saadaan suvinen suomi viisasten juomalla!

monet olettavat, että kannabiksen käyttäminen vaikuttaisi negatiivisesti opiskeluun, työntekemiseen tai mihinkään vastaavaan ajattelua tai ruumiillista työtä vaativaan hommaan. itse voin sanoa että p*skat! olen parhaillani käynyt kahta koulua ja kahta työtä päällekkäin, käytännössä neljää hommaa ja samalla kuunnellut kuinka oma äiti tilittää ettei jaksa enää ja oli hauska tuntea. ei tuommosta selvinpäin kestä, mutta en usko että viinakaan hirveästi helpottaisi..

en kokenut mitään muuta negatiivistä kuin sen että muutama ''ystävä'' hylkäs saatuan selville uudesta harrastuksesta kysymättä yhtään mitään siihen viitaten. näin käy suomalaiselta leimaaminen. YOURE DRUG ADDICT! nice.. en ole varma tiesivätkö toisella työpaikalla, uskon että ainakin arvelivat kun tiesivät missä porukassa pyörin vapaa-ajalla :D kuitenkaan työskentelyyn ei vaikuttanut negatiivisesti, muutama asiakas jäänyt jopa kaipailemaan ja saanut terveisiä kuulla tasaisesti.

olen onnellisesti jälleen työelämässä kiinni ja täyttäpäivää teen. vapaa-aika on edelleen aika vihreää, mutta se ei tarkoita etteikö työpanostus menisi edelle. ihmetyttää kuinka nämä kannabista ymmärtämättömät ihmiset mollaavat hippejä. koska nämä ovat viimeksi pilvipäissään huudelleet tuntemattomille aukoakseen päätään, aiheuttanen väkivalloin vahinkoa tai muuten olleet aiheuttamassa mielipahaa yhteiskunnan ympärille?

en nyt sano, että asiamme olisi laillistettava vaan sanon, että ei viinakaan miestä paranna. jos aiotte viedä pieneltä vihreältä mieheltä hupinsa pois niin ei hänellä paljon ole sanan valtaa. mutta yritäppä viedä känniseltä viinat pois ja sano ettei tee sulle hyvää. ja en puhu nyt kuin kannabiksestä. löytyy kyllä päihteittä jotka pistävät pään sen verran sekaisin ettei siihen viinalla päästä, näistä en puhu kun en tiedä. mutta yrittäkää rakkaat ihmiset ymmärtää ettei ensimmäinen kannabis piikki ole tappava, jooko?