Vaadimme SERLAa pitämään hyvä teko kampanjan lupauksensa!

Vieras

/ #4 olen surullinen ja vihainen

06.02.2012 23:35

En olisi ikinä uskonut, että Serla toimisi noin tylysti. Liian samankaltaista, liian pieni ääniero....siksi eläin yhdistyksillä oli pieni ääniero, kun ihmiset halusivat tehdä jotakin meidän eläinten hyväksi. Todella moni eläin yhdistys auttaa myös hädässä olevaa ihmistä, esim. myymättä jääneet kirppis tuotteet, vaatteet lähetetään eri yhdistysten tai seurakuntien kautta mm. Venäjän tai Eestin lastenkoteihin ja mukana on mennyt myös pehmo leluja. Samoin toimii yhdistys Kodittomien koirien ystävät, joka vie keski eurooppaan asti vanhuksille, kehitysvammaisille tarvittavia tavaroita mm. ja maiden köyhiin osiin lapsille iloa, mm. vaate- ja kenkä lahjoituksin. Eläinsuojelu työ on paljon muutakin kuin eläinten hoitoa, monikaan ei sitä ymmärrä, että eläinsuojelutyö on iso osa myös ihmisen terveyden huoltoa.( mallina, terveyden huoltoon; hoitamattomina villiintyneet ja sairaat entiset kotieläimet levittävät ympäristöönsä sairauksia, loisia, kuolleet eläimet ympäristössämme tuovat joukkoon haaskan syöjät, jotka taas levittävät sairauksia ja loisia, lisääntyneet luonnon hiiri ja rottakannat....tämä on pitkä jatkumo....)