Vaadimme SERLAa pitämään hyvä teko kampanjan lupauksensa!

Jumala 2

/ #8 Re: Ei ole todellista!

07.02.2012 01:04

#5: Jumala - Ei ole todellista!

Itse asiassa se oli suurimman äänimäärän saanut yhdistys joka huijasi, eli joku rullalautailijat, heidän sivuillaan kehoitettiin äänestämään väärillä nimillä jne. Ja äänestämiselle oli ikäraja 18v. Rullalautailijat ovat kai sitä nuorempia. Lisäksi heidän sivuillaan oli linkki eläintenkidutusvideoon. Tämän vuoksi heiltä pitäisi ottaa raha kokonaan pois.

Miksi ihmeessä eläintensuojelijat olisivat äänestäneet montaa eri yhdistystä? Itse ainakin äänestin heistä yhtä, sitä jonka tiesin olevan eniten tuen tarpeessa. Tosin kaikki ne ovat enemmän tuen tarpeessa kuin nuo "ihmiskohteet". Ihmiset saavat yhdistyksiinsä erilaisia tukia, ja pystyvät hakemaan avustuksia kunnalta, valtiolta ja RAY-ltä esimerkiksi. Eläinsuojeluyhdistykset eivät saa, vaan ne toimivat pelkästään yksityisten lahjoitusten ja palkattoman vapaa-ehtoistyön varassa. Siksi monet äänestivät niitä, koska tiesivät niiden olevan eniten tuen tarpeessa.

Huomatkaa, että myös nämä eläintensuojelukohteita äänestäneet kuuluvat moniinkin urheiluyhdistyksiin, mutta eivät äänestäneet niitä, koska tiesivät niiden saavan rahaa muutenkin.