Vaadimme SERLAa pitämään hyvä teko kampanjan lupauksensa!

Vieras

/ #13 Re: Ei pysty tajuamaan

07.02.2012 02:44

#12: Jaaha - Ei pysty tajuamaan

Kiitos kommentistasi. Emme ole moittineet ehdoin tahdoin ketään Serlan kisan toista järjestöä/yhdistystä. Jos joku ylilyönti on tapahtunut, pahoittelen meidän kaikkien puolesta. Se ei ole ollut ryhmämme tarkoitus. Olemme vilpittömästi onnitelleet voittajaa mm. Serlan sivulla. Sekä onniteltu kisan muita palkittuja, emme siis ole vihaisia kisaan osallistuneille ryhmille/järjestöille, vaan kiukkumme on suoraan kohdennettu Serlaan, sen raatiin, joka kisan ratkaisi tällä kummallisella tavalla. (suurin osa näistä kisailijoista on tosi hyviä ja asiallisia järjestöjä, silmiini siellä osui ainoastaan muutamia äänestyskohteita, joiden olemassa olon järjestönä kykenin kyseenalaistamaan ja näin teki varmasti myös Serla ja nämä samaiset kisaajat yltäneet moniinkaan ääniin)

Ryhmä jonka perustin, on pahan mielen ilmaisuun tarkoitettu ryhmä, jonka katsoin aiheelliseksi perustaa, juuri tuon kisan vuoksi, jonka lopputulos oli minulle pettymys. Kisassa annettiin ääniä yht. reilut 31.000 ja näistä äänistä, yli 11.000 meni näille kahdeksalle järjestölle, jotka olivat TOP 10:ssä. Äänestettäviä kohteita oli yli 400, näin kertoo Serla, Ja näkyi niitä äänestyskohteita olevan huima määrä.  Kävin mielenkiinnon vuoksi katsomassa väliaika tietoja kohteesta, jota äänestin, (joka oli eläinyhdistys ja sijoittui melko hyvin, mutta ei kärkeen.)  Tässä vaiheessa ihmetykseni oli suuri, kun lopputulos julkaistiin ja kaikki eläinsuojelu kohteet poistettiin 5000euron poteista. Serla on ilmoittanut poistaneensa tupla äänet ja kertovat käyttäneensä manuaalista-, että sähköistä laskutapaa.

Mutta sääntöjen muutos kisan jälkeen ihmetyttää, se ihmetyttää kovasti. Mitä tulee Serlan boikotointiin, sekään ei ole ryhmämme tarkoitus, boikotti on jokaisen henkilön yksityisasia.