Eläinkokeet helvettiin

Pori

/ #14

03.05.2007 10:21

Tuhannet ihmiset ei kuolis vaikka jotai rokotetta ei testattaisikaan eläimillä!!! Ihmiset ja eläimet reagoi niin eri tavalla eri aineisii.. esimerkiks penisiliini ja kortisoni todettiin eläinkokeitten avulla vaarallisiks ja sitä ne onkin ELÄIMILLE mut ei ihmisille! Sitä paitsi vaan pieni osa eläimillä testatuista aineista on lääketieteelle hyödyllisiä.. ja osa niistäkin "hoidoista" joita löydetään ovat täysin hyvillä ja terveellisillä elämäntavoilla parannettavissa!
Koska erilaiset lääke firmat kilpailee keskenään tuotteiden myynnissä ni ne ei voi paljastaa toisillee aineita jotka on testattu ja todettu vaarattomiksi tai vaarallisiks joten kaikki aineet testataan moneen kertaa vaan RAHAN takia.. En mä ymmärrä mitä järkee siinäki sit on!!!!
Ja te joilla on lemmikkejä miettikää jos teidän oma koiranne vaikka laitettaisiin pieneen häkkiin ja niitä silvotaan kirurgisesti, altistetaan säteilylle, poltetaan, haavoitetaan, altistetaan hermokaasuille, myrkytetään kuoliaaksi erilaisilla tuotteilla, altistetaan psykologiselle stressille ja pelolle. Sitä niille koe-eläimille tehdään!